Idag havde jeg besøg af min tidligere projektleder...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juni 2011

Carina1977

Mira0911 skriver:

1 time ca hvis det er... og det kan jeg lige holde til.. Hunden skal også ud undervejs... Der er ikke bestilt noget sommerhus endnu... 

Ok så må i jo sørge for at holde nogle pauser undervejs, hvis det er

Men hvis der ikke er andre kloge hoveder herinde, så giv lige din sagsbehandler et kald. Forklar hende din situation og spørg om hun vil sige god for at du tager 1 uge i sommerhus.....så har du i hvert fald samvittigheden i orden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2011

Skouboe

Tag afsted og nyd at have det skidt et andet sted end derhjemme

Har du prøvet Seaband fra Matas? De hjælper mig rigtigt meget med køresyge... Jeg ville ønske at jeg havde kendt dem da jeg var gravid.

Anmeld

3. juni 2011

Mira0911

Carina1977 skriver:

Ok så må i jo sørge for at holde nogle pauser undervejs, hvis det er

Men hvis der ikke er andre kloge hoveder herinde, så giv lige din sagsbehandler et kald. Forklar hende din situation og spørg om hun vil sige god for at du tager 1 uge i sommerhus.....så har du i hvert fald samvittigheden i orden

Hun ringer til mig her i løbet af måneden for at høre hvordan det går... Så der kan jeg snakke med hende... Jobcentret skal jo hver 3. måned kontakte deres klienter... 

Ja venter egentlig bare på at hun ringer... 

Anmeld

3. juni 2011

Mira0911

Viggo *fniiiis* skriver:

Tag afsted og nyd at have det skidt et andet sted end derhjemme

Har du prøvet Seaband fra Matas? De hjælper mig rigtigt meget med køresyge... Jeg ville ønske at jeg havde kendt dem da jeg var gravid.

Jeg har faktisk prøvet meget efterhånden... Mht. køreturen, der skal jeg bare have noget spiseligt og noget at drikke og en brækpose, så går det... 

Ja det ender nok med at vi tager afsted alligevel mens vi er 3... 

Anmeld

3. juni 2011

Skouboe

Mira0911 skriver:

Jeg har faktisk prøvet meget efterhånden... Mht. køreturen, der skal jeg bare have noget spiseligt og noget at drikke og en brækpose, så går det... 

Ja det ender nok med at vi tager afsted alligevel mens vi er 3... 

Hvis ikke du har prøvet lige præcist dem vil jeg gerne anbefale dem meget varmt. De er ikke så rare at have på - man bliver lidt øm af dem, men de virker fantastisk og koster 120 kr eller deromkring. De er også ganske nemme at sætte rigtigt og de virker inden for 5-10 minutter uden kemikalier osv.

Jeg fik dem anbefalet af sygeplejerskerne på MS klinikken på Riget hvor jeg går. Jeg har efterhånden så meget arvæv på hjernen at mit balancecenter er påvirket og det betyder at jeg døjer rigtigt voldsomt med køresyge.

Armbåndene virker ved at der sidder en plastic kugle på armbåndet og når du har dem på, trykker kuglen på et akupressur punkt på håndledet - det er iøvrigt samme sted du ville få en akupunktur nål placeret, hvis du gik til en akupunktør med din køresyge.

Nå, uanset hvad så synes jeg I skal tage afsted hvis du på nogen måde orker det. Det er kun sundt at få en ud-af-huset-oplevelse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.