Hun havde slæbt en af drengene med som jeg snakkede meget med mens jeg var i aktivering...
Jeg og hende snakkede kanon godt sammen mens jeg var der og efterfølgende hvor jeg har været sygemeldt...
De kom og sagde Hej til mig, farmand og Julie og havde forfriskninger med.. Mmm... 
Havde jo sagt til hende, hvis de skulle forbi med et kort visit, hvor jeg var okey og oppe, skulle det helst være om aften... Så det blev idag... 
Rigtig dejligt at se hende og kammeraten, og vi fik snakket lystigt.. Tja også private sager...
Jeg nævner jo overfor min tidligere projektleder, at vi simpelthen har aflyst vores sommerhus... Hun spurgte hvorfor... Jeg sagde, jeg er sygemeldt, så duer det ikke at tage i sommerhus, og når jeg har det skidt i forvejen det meste af dagen...
Hun synes altså vi skulle tage i sommerhus en uge hvor kæresten har ferie...
Jeg aner ikke hvad jeg skal gøre... Vil jo rigtig gerne... Men synes ikke det hænger sammen med når man er sygemeldt og er skidt det meste af dagen...
Hvad ville du gøre i den situation, hvis du var gravid, sygemeldt, døjede med døgnkvalme og opkast det meste af dagen?
Anmeld