Hvor tit lufter I ud i hjemmet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvor tit lufter I ud?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

3.299 visninger
20 svar
0 synes godt om
23. november 2008

lonemus

Er blot nysgerrig!!

Om sommeren står dører og vinduer sådan set altid åbne her i huset.

Her om vinteren lufter jeg ud 2-3 gange om dagen - selvfølgelig kun de dage jeg er hjemme, ellers lufter jeg altid ud morgen og aften.
Jeg kan slet ikke få nok frisk luft ind i huset, uanset om luften er kold eller varm. Yderligere har vi nogle luftspjæld åbne hele året rundt.

Lone - som går meget op i at få luftet ordentlig ud hver dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2008

quar20

Personligt har jeg den holdning til at lufte ud giver nyt energi Så jeg lufter ud konstant. Eks. nu har jeg alle mine vinduer åben, og elsker det... Hvis jeg ikke lufter ud så er jeg selv udenfor. Det sker meget sjældent det ikke er et enkelt vindue til at stå åben i mit rækkehus..

Anmeld

23. november 2008

A.

flere gang om dagen når jeg fryser så lukker vindue og bagefter åbner igen og sådan gå jeg frem og tilbage hehe..ellers når jeg skal ud og gå eller er jeg ikke hjemme så vinduer er altid åben..

Anmeld

23. november 2008

eliasogmor

et par gange om dagen.....om morgenen, når vi er stået op og når han er ude og sove, og nogle gange når vi leger på hans værelse...da det meget hurtig blir koldt her, prøver jeg så vidt mulig at lufte ud nåt elias ikke er på gulvet....

og i dag har dynerne lagt ude hele dagen,,så alle støv miderne er døde...så jubi skal sove et rent lækkert sengetøj i nat....

Anmeld

23. november 2008

Lise

Vi har netop fået installeret sådan et anlæg der skifter luften ud hele døgnet i vores gamle hus.. Øøøøøøj, det var en god investering!!!!!

Anmeld

23. november 2008

lonemus

Lise skriver:

Vi har netop fået installeret sådan et anlæg der skifter luften ud hele døgnet i vores gamle hus.. Øøøøøøj, det var en god investering!!!!!

Åh ja, et genvækstanlæg....sådan ét vil jeg også gerne have

Lone

Anmeld

23. november 2008

fam.4xc

hele dagen igennem står vinduerne åbne.... og så er døren bare lukket ind til rummet så der ik blir for koldt i hele lejligheden...
Elsker at komme i en kold seng

Anmeld

23. november 2008

eliasogmor

fam.4xc skriver:

hele dagen igennem står vinduerne åbne.... og så er døren bare lukket ind til rummet så der ik blir for koldt i hele lejligheden...
Elsker at komme i en kold seng

slukker du så for radiatoren i mens?????

Anmeld

23. november 2008

fam.4xc

Hvis jeg husker det.... men har kun tændt for radiatorerne på badeværelset og i stuen...

Anmeld

23. november 2008

linemus

Lise skriver:

Hvad går det ud på Lise? Det lyder smart. Især for sådan nogen som os, som aldrig får åbnet vinduerne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.