Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
lillepuller skriver: Ej hvor flot søde . Det er virkelig pænt lavet og et godt sted at vælge
Ej hvor flot søde . Det er virkelig pænt lavet og et godt sted at vælge
Åh, tusinde tak! Det gjorde sååååååååååååååå ondt at få den lavet. Meget værre end den anden jeg har, der tog 5½ time - dét er jo vildt.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Dinna88 skriver: Åh, tusinde tak! Det gjorde sååååååååååååååå ondt at få den lavet. Meget værre end den anden jeg har, der tog 5½ time - dét er jo vildt.
lillepuller skriver: Uha det tog godt nok lang tid men dét værd . Hvad gav du for det?
Uha det tog godt nok lang tid men dét værd . Hvad gav du for det?
helt sikkert det værd Den store? Den kostede kun 3300. Det var en billig lærling - men han lavede den helt perfekt, og han er den der skal tatovere mig fremover
Dinna88 skriver: helt sikkert det værd Den store? Den kostede kun 3300. Det var en billig lærling - men han lavede den helt perfekt, og han er den der skal tatovere mig fremover
lillepuller skriver: Ja okay det var da en god pris . Nice
Ja okay det var da en god pris . Nice
Jepper Men var der mange mennesker på Hjallerup torsdag?
Dinna88 skriver: Jepper Men var der mange mennesker på Hjallerup torsdag?
lillepuller skriver: DEr var ikke så mange som jeg troede . Men det var lækkert man ku gå uden at blive mast eller stresset og forvirret af folk. Var der mange da du var der?
DEr var ikke så mange som jeg troede . Men det var lækkert man ku gå uden at blive mast eller stresset og forvirret af folk. Var der mange da du var der?
Ah okay, lækkert! Ja, det var der, men det var overkommeligt
Dinna88 skriver: Ah okay, lækkert! Ja, det var der, men det var overkommeligt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128