hjallerupturen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

952 visninger
17 svar
0 synes godt om
2. juni 2011

dollygirl

Så tog manden og jeg turen til markedet . Det var langt men det værd. Fik købt tre fede tager for kun 150kr per stk mega Nice

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2011

HelleBelle

stager? Var det ikke VAAARMT at gå derude?

Anmeld

5. juni 2011

Dinna88

Ih, jeg var også deroppe - bare igår! Vi stod op kl. 06.15 og jeg kom i selv 23.30 - laaaaaaaaaaaaang dag! Ih, lækre tilbud var der mange af deroppe.... Jeg blev også tatoveret 

Anmeld

5. juni 2011

Dinna88

dobbelt

Anmeld

5. juni 2011

dollygirl

HelleBelle skriver:

stager? Var det ikke VAAARMT at gå derude?

Nå nej vi var der i torsdags der var lidt blæs

Anmeld

5. juni 2011

dollygirl

Dinna88 skriver:

dobbelt

Ej fedt tillykke med det . Må jeg se?

Anmeld

5. juni 2011

Dinna88

lillepuller skriver:

Ej fedt tillykke med det . Må jeg se?

Jo taaaaaaak! Jeg kan godt se om jeg kan få mit lommekamera til at virke, men det vil vist gerne på pension. Og mit spejlrefleks har jeg lagt ved min søster  (dumme mig) men prøver lige!

Anmeld

5. juni 2011

dollygirl

Dinna88 skriver:

Jo taaaaaaak! Jeg kan godt se om jeg kan få mit lommekamera til at virke, men det vil vist gerne på pension. Og mit spejlrefleks har jeg lagt ved min søster  (dumme mig) men prøver lige!

Haha håber det lykkes glæder mig

Anmeld

5. juni 2011

Dinna88

lillepuller skriver:

Haha håber det lykkes glæder mig

Billederne er  virkelig ringe kvalitet. Det kamera er ude i tovene mht. lys!  Men de var lige de bedste jeg kunne få  Den er jo helt ny, så den er helt sort og de små fejl er tydelige. Jeg regner med at den bliver rigtig fin om ½-1 års tid, hvor den er begyndt at flyde lidt ud i det.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

5. juni 2011

dollygirl

Dinna88 skriver:

Billederne er  virkelig ringe kvalitet. Det kamera er ude i tovene mht. lys!  Men de var lige de bedste jeg kunne få  Den er jo helt ny, så den er helt sort og de små fejl er tydelige. Jeg regner med at den bliver rigtig fin om ½-1 års tid, hvor den er begyndt at flyde lidt ud i det.

Ej hvor flot søde . Det er virkelig pænt lavet og et godt sted at vælge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.