se lige...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juni 2011

aya-zia

trunte89 skriver:

Ok, jeg må prøve mig frem tusind tak for alle dine svar

det var så lidt.... hel og lykke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2011

170811

Sort sæk - smart. Tak for dit svar Jeg gik fluks igang igår med en lille prøve ud af siderne fra et h&m blad, og man bliver bidt af det!!

Anmeld

6. juni 2011

aya-zia

170811 skriver:

Sort sæk - smart. Tak for dit svar Jeg gik fluks igang igår med en lille prøve ud af siderne fra et h&m blad, og man bliver bidt af det!!

hehe ja man bliver meget bidt af det... er ved og lave en af gavebånd

Anmeld

6. juni 2011

170811

aya-zia skriver:

hehe ja man bliver meget bidt af det... er ved og lave en af gavebånd

Lyder som meget småt pille arbejde?? Eller er det noget stort gavebånd

Anmeld

6. juni 2011

aya-zia

170811 skriver:

Lyder som meget småt pille arbejde?? Eller er det noget stort gavebånd

hehe det er slet ik lavet på samme måde... så det er lidt det samme altså tålmodigheds agtig som det andet

Anmeld

7. juni 2011

170811

aya-zia skriver:

hehe det er slet ik lavet på samme måde... så det er lidt det samme altså tålmodigheds agtig som det andet

Når ok

Hvilken slags snor bruger du til at sy ringene sammen med? Jeg skulle sy sammen igår, og det gik egentlig fint nok, men bunden, det fatter jeg slet ikke. Jeg kan ikke få snoren til ikke at være synlig? og hvordan hæfter og starter du snoren uden det kan ses? Gode fif? :p

Anmeld

7. juni 2011

aya-zia

170811 skriver:

Når ok

Hvilken slags snor bruger du til at sy ringene sammen med? Jeg skulle sy sammen igår, og det gik egentlig fint nok, men bunden, det fatter jeg slet ikke. Jeg kan ikke få snoren til ikke at være synlig? og hvordan hæfter og starter du snoren uden det kan ses? Gode fif? :p

jeg bruger sådan noget kinesertråd tror jeg det heder... det er ihvertfald ret dyrt

jeg vil lige prøve at ta et billede eller to til dig så kan de se lidt af hvad jeg gør

Anmeld

7. juni 2011

170811

aya-zia skriver:

jeg bruger sådan noget kinesertråd tror jeg det heder... det er ihvertfald ret dyrt

jeg vil lige prøve at ta et billede eller to til dig så kan de se lidt af hvad jeg gør

Helt sikkert, mange tak skal du have

Anmeld

7. juni 2011

aya-zia

170811 skriver:

Helt sikkert, mange tak skal du have

billede 1 viser hvor den er budet fast... det er LETTEST hvis man binder den fast så snoren kommer til at side på en side hvor der kun er et fold (svært at forklare men se billede 2...

jeg tager lige nogle flere når jeg når bunden

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.