se lige...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juni 2011

aya-zia

smillaluna skriver:

Ej hvor er de fine! Det må være et kæmpe arbejde.

jaaaaaaa lidt... men det går stærkt når man lige vender sig til det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2011

JustAnotherName

aya-zia skriver:

er faktisk lidt stolt...

billede 1: en lille prøve i papir

billede 2: en taske til konfigave med hjerte på

billede 3: taske til svigermor i sort

Waow, flot    .....Og sikke en tålmodighed du må besidde  

Anmeld

5. juni 2011

aya-zia

JustAnotherName skriver:

Waow, flot    .....Og sikke en tålmodighed du må besidde  

hehe takker.... ved ik om jeg er tålmodig... det er vel lige som dem der godt kan lide at sy... det er noget man går op i hehe.... men igen MANGE TAK

Anmeld

5. juni 2011

trunte89

aya-zia skriver:

den første er bare af papir i forskelige farver... men den er så ik vanafvisende den sorte er af en sort sæk

Ok tak. Kunne være, jeg skulle prøve med papir først så for at se om jeg kan finde ud af det

Sort sæk var det ikke svært at folde?? Vildt man kan få sådan en fin taske ud af en sort sæk

Anmeld

5. juni 2011

aya-zia

trunte89 skriver:

Ok tak. Kunne være, jeg skulle prøve med papir først så for at se om jeg kan finde ud af det

Sort sæk var det ikke svært at folde?? Vildt man kan få sådan en fin taske ud af en sort sæk

papir er faktisk RIGTIG hårdt at folde... jeg havde krampe i fingerne MEGET hurtig da jeg lavede den, fordi man skal trykke MEGET hårdt for at trykke det fladt.

sort sæk er næmt at folde... men det er lidt svært at styre... særligt når man skal sy det sammen... men jeg syntes sort sæk er det rareste at arbejde med

Anmeld

5. juni 2011

Anette&Sophia

aya-zia skriver:

er faktisk lidt stolt...

billede 1: en lille prøve i papir

billede 2: en taske til konfigave med hjerte på

billede 3: taske til svigermor i sort

ej hvor er de fede!

Anmeld

5. juni 2011

aya-zia

anetteb skriver:

ej hvor er de fede!

mange tak skal du ha

Anmeld

5. juni 2011

trunte89

aya-zia skriver:

papir er faktisk RIGTIG hårdt at folde... jeg havde krampe i fingerne MEGET hurtig da jeg lavede den, fordi man skal trykke MEGET hårdt for at trykke det fladt.

sort sæk er næmt at folde... men det er lidt svært at styre... særligt når man skal sy det sammen... men jeg syntes sort sæk er det rareste at arbejde med

Arh ja, det lyder jo egentligt logisk nok hm, måske jeg skulle prøve en bane eller 2 i papir for lige at se om jeg kan, og så kan jeg kaste mig over poser ( man kan vel også bare bruge aæm poser så fx fra netto etc? )
undskyld jeg spammer din tråd sådan synes bare det er spændende ud

Anmeld

5. juni 2011

aya-zia

trunte89 skriver:

Arh ja, det lyder jo egentligt logisk nok hm, måske jeg skulle prøve en bane eller 2 i papir for lige at se om jeg kan, og så kan jeg kaste mig over poser ( man kan vel også bare bruge aæm poser så fx fra netto etc? )
undskyld jeg spammer din tråd sådan synes bare det er spændende ud

hehe du skal ENDELIG Ik undskylde... tråden er oprettet for det sammen hehe

men ja du kan bruge andre poser... men vil lige sige at jo tykker poserne bliver jo svære er de at folde så meget at de holder formen... jeg har lige droppet en som skulle laves ud af hundemads poser... det var UMULIGT at folde ordenligt..

Anmeld

6. juni 2011

trunte89

aya-zia skriver:

hehe du skal ENDELIG Ik undskylde... tråden er oprettet for det sammen hehe

men ja du kan bruge andre poser... men vil lige sige at jo tykker poserne bliver jo svære er de at folde så meget at de holder formen... jeg har lige droppet en som skulle laves ud af hundemads poser... det var UMULIGT at folde ordenligt..

Ok, jeg må prøve mig frem tusind tak for alle dine svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.