Line&Liam&Lillebror skriver:
Hvordan fungerer de sådan i praksis, kan de tisse igennem - hvis du forstår hvad jeg mener... Hvordan skifter man egentlig ble, skal den "tømmes" i wc'et eller?
Jeg har LÆNGE tænkt på at prøve dem, da Liam har en meget sart hud, det har han desværre arvet efter mig, men jeg må indrømme at jeg mister total pusten af alle de forskellige mærker, pasformer, lukkemekanismer, div. papirfiduser man åbenbart ligger inden i...
Det er da MEGA svært 
nu har jeg bare lige fundet nogle billeder på nettet men det er de samme bleer jeg har bare andre farver
men jeg synes ikke det er svært
de her ligner engangbleer meget de har velkro og en god pasform og baby får ikke kæmpe numse i dem
jo man kan godt tisse igemmen men det kan man også i engagsbleerne (det gør min pige hver gang, men hun gør det sjældent i tøjbleerne)
det man lægger i bleerne hedder rispapir og koster 50 kr for 200 ark så det er ikke så slemt og det gør det mere "lækkert" at skifte en ble med nr 2 i
for så skal bare lige tage papiret med kluden og vupti så er man klar igen
jeg skyller det ikke ud i toilettet, men tar en pose og så i ble spanden ligesom man ville gøre med en engangsble, tøjbleen lægger jeg så i min nr to spand (som så bliver vasket når den er fyldt)
de her bleer som jeg viser dig nu de er all in one, hvilket vil sige at det er tøjble og gummiebuks i en og samme ble så man skal ikke have mere til den
der findes så nat indlæg (mener jeg har to) som man kan lægge i når barnet tisser mere en normalt
jeg har tre bleer i grønne, (brun/grøn)
ellers er de lyserøde 
har desværre glemt mit kamera igår da jeg var til pige aften så kan ikke tage billeder lige nu, men de her billeder jeg har fundet er meget gode
men spørg endelig igen hvis du er i tvilv, uanset om du vil købe nogle eller ej