Hvornår fik du nr. 2?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juni 2011

Musen5

Liv er fra januar 2003 og blev storesøster til Benjamin i maj 2007.

Benjamin blev derimod storebror til Gabriel i August 2009,

og vi venter nr 4 så Gabriel bliver storebror nu her i slutningen af Juli 2011 en lille måned inden han blir 2 år.

/Mette 32+4

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2011

bobbles

når jeg skal føde vil der være 4½ år imellem dem

Anmeld

2. juni 2011

Hvem?

Anonym skriver:

Jeg tænker på nr.2 allerede nu, men ved jeg skal vente 1år før min krop er klar. Min barn er 4 måneder. Jeg vil gerne nå at smide 20kg som jeg også gerne ville før den første graviditet.
Vil gerne have at mine børn får noget ud af hinanden og ikke en for stor alders forskel

Har 2 drenge der begge er fra 2010, en fra Januar og en i December, så her gik det rielig hurtigt

Anmeld

2. juni 2011

Fru.Ø

Der er lige knap 2år imellem vores børn (pånær 5 dage)

Anmeld

2. juni 2011

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

der er 7 år mellem min datter og min lille søn. Og jeg vil ikke anbefale det. Det er som om man har 2 ene børn. De har næsten ingen glæde af hinanden.

Anmeld

2. juni 2011

maria_wlt

Anonym skriver:

Jeg tænker på nr.2 allerede nu, men ved jeg skal vente 1år før min krop er klar. Min barn er 4 måneder. Jeg vil gerne nå at smide 20kg som jeg også gerne ville før den første graviditet.
Vil gerne have at mine børn får noget ud af hinanden og ikke en for stor alders forskel

Der er 16 mdr mellem vores  

Anmeld

2. juni 2011

Majbriteriksen

Der er 2½ år imellem mine drenge-perfekt i mine øjne. Forstår ikke helttvalgmuligheden 6 mdr eller mindre er på, så vidt jeg ved tager det ca 9 mdr med at lave baby

Anmeld

2. juni 2011

L83

Anonym skriver:

marcus var 23 måneder da han blev storebror

Anmeld

2. juni 2011

Belinda83

Der er 4 år og 2 måneder mellem mine 2 prinsesser.... Ville gerne have haft at der var lidt kortere tid imellem dem, men har haft svært ved at blive gravid begge gange og derfor er der så lang tid imellem dem - men håber at de vil få MEGET glæde af hinanden

Anmeld

2. juni 2011

TbCp

Jeg venter nr 2 til januar, på det tidspunkt vil min datter være 4 år og 5 mdr, det er her perfekt synes vi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.