Hvornår fik du nr. 2?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvornår fik i nr, 2 ?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.378 visninger
21 svar
0 synes godt om
2. juni 2011

Anonym trådstarter

Jeg tænker på nr.2 allerede nu, men ved jeg skal vente 1år før min krop er klar. Min barn er 4 måneder. Jeg vil gerne nå at smide 20kg som jeg også gerne ville før den første graviditet.
Vil gerne have at mine børn får noget ud af hinanden og ikke en for stor alders forskel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2011

4kløver

Hun var ca 20 måneder da hun blev store søster.

Anmeld

2. juni 2011

BinaMor

gabriella er fra maj 08. madelina er fra aug 10. det er helt perfekt. på trods af den ene stadig er baby leger de maaange timer sammen

Anmeld

2. juni 2011

Thalia

Altså reelt set gik der 7½ år mellem nummer 1 og nummer 2, men de havde to forskellige fædre...

Min mand og jeg har 2 fælles børn og der er 18 mdr igemmel dem. Jeg var i den grad klar til at blive gravid igen allerede 5-6 mdr efter fødslen, men min mand skulle lige bruge et par måneder mere før han også var klar.

Anmeld

2. juni 2011

Krussedulle

der kunne have været 3 år mellem mine 2.. men mistede i en graviditet, så nu er der 3 år og 7 måneder

og mine unger får masser af glæde af hinanden er jeg sikker på, den lille er kun 3,5 måned nu..

Anmeld

2. juni 2011

Fam. Madsen

her bliver der ca. 3 og 2mdr. imellem jeg skal have nummer 2 til august og den stor bliver 3 på Tirsdag 

Anmeld

2. juni 2011

JustAnotherName

Hun var ca 20 måneder da hun blev store søster.

Der er også 20 måneder mellem mine to piger   Det er helt perfekt

Anmeld

2. juni 2011

Minmio

Her er det næsten 3 år. Dog er den yngste ikke født endnu.

Anmeld

2. juni 2011

Valle81

Hejsa:0)

Jamen min datter var 6 år da lillebror Anton kom til verdenen:0) Anton var 1 år og 20 dage da lillebror Arthur kom tilk verdenen:0)

Dertil er der bonussøn Sebastian som var 4 da Anton kom til verdenen og 5 da Arthur kom.

Asta og Anton har KÆMPÈ glæde af hinanden - de leger og ELSKER hinanden, og det er perfekt. Anton og Arthur får helt sikkert glæde af hinanden med tiden - men ligenu ingen glæde.

Det er drøn pisse hårdt at have to små med så lidt imellem - det var ikke planlagt her - og stod jeg og ikke skulle have valgt - havde jeg valgt at vente til der ville være mindst 2-3 år imellem.

Føler slet ikke jeg får eller kan give Anton det jeg gerne vil.

Christina

Anmeld

2. juni 2011

chael

Anonym skriver:

Jeg tænker på nr.2 allerede nu, men ved jeg skal vente 1år før min krop er klar. Min barn er 4 måneder. Jeg vil gerne nå at smide 20kg som jeg også gerne ville før den første graviditet.
Vil gerne have at mine børn får noget ud af hinanden og ikke en for stor alders forskel

Jeg har stemt blankt, da der er 2 1/2 år imellem mine

Og der kommer også til at være 2 1/2 år til den jeg venter nu her fra 2 til 3

*Camilla 23+1

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.