Læge d. 6/6 - Bekræftigelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juni 2011

DenLykkelige

-Sigrid- skriver:

Ej hvor træls

Enormt træls..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

CSDK<3 skriver:

Da jeg bestilte tid hos lægen sagde hun jeg skulle testes og så have en GU.. Og derefter ville jeg få indkaldelse til HCGblodprøve...

hvert minut!!

Ok, vildt. Er du blevet naturlig gravid, haft svært ved at teste eller lign.? For ellers har jeg aldrig hørt om at alt det bliver sat i værk.

Mon ikke det nok skal gå godt. 

Anmeld

3. juni 2011

DenLykkelige

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Ok, vildt. Er du blevet naturlig gravid, haft svært ved at teste eller lign.? For ellers har jeg aldrig hørt om at alt det bliver sat i værk.

Nej fuldstændig naturlig graviditet

Jeg ringede bare til lægen og sagde at jeg havde testet positivt, og så gav hun mig en tid og sagde at de skulle teste igen om den stadig var posotiv og så skulle jeg til en GU.. Og så ville jeg senere komme ind til blodprøve?

Jeg tror bare min læge er meget grundig? Griner..

Anmeld

3. juni 2011

CSDK<3 skriver:

Nej fuldstændig naturlig graviditet

Jeg ringede bare til lægen og sagde at jeg havde testet positivt, og så gav hun mig en tid og sagde at de skulle teste igen om den stadig var posotiv og så skulle jeg til en GU.. Og så ville jeg senere komme ind til blodprøve?

Jeg tror bare min læge er meget grundig? Griner..

Hehe ja det må man sige.  

Anmeld

3. juni 2011

DenLykkelige

Hehe ja det må man sige.  

Det kan jo også være hun bare har fået sagt noget sludder til mig i telefonen Og så når jeg kommer derop skal jeg kun give urinprøve og snakke

Anmeld

3. juni 2011

CSDK<3 skriver:

Det kan jo også være hun bare har fået sagt noget sludder til mig i telefonen Og så når jeg kommer derop skal jeg kun give urinprøve og snakke

Jamen i vejledninger står der ofte at man lige bliver undersøgt også. Men mange læger vælger det fra, da det ikke fortæller mere eller mindre om, om du er gravid.

En test er så lidt forskelligt om de tager.

Hos min læge hedder det "Glad Gravid" til en start.  Bagefter 1 lægebesøg hvor man får taget blodprøve osv.  Og så kører det bare derudaf, hehe.

Anmeld

3. juni 2011

DenLykkelige

Jamen i vejledninger står der ofte at man lige bliver undersøgt også. Men mange læger vælger det fra, da det ikke fortæller mere eller mindre om, om du er gravid.

En test er så lidt forskelligt om de tager.

Hos min læge hedder det "Glad Gravid" til en start.  Bagefter 1 lægebesøg hvor man får taget blodprøve osv.  Og så kører det bare derudaf, hehe.

Okey Ja det finder jeg jo ud af på mandag

Anmeld

3. juni 2011

SkrukUngKvinde

Jeg skal også testes, have en GU og en HcG blodprøve

Anmeld

3. juni 2011

DenLykkelige

SkrukUngKvinde skriver:

Jeg skal også testes, have en GU og en HcG blodprøve

Så er det ikke bare min læge der er obs på alt

Anmeld

3. juni 2011

SkrukUngKvinde

CSDK<3 skriver:

Så er det ikke bare min læge der er obs på alt

Nej det er det ikke, og alle dem jeg kender har fået det samme gjort

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.