Læge d. 6/6 - Bekræftigelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

851 visninger
19 svar
0 synes godt om
2. juni 2011

DenLykkelige

Puuha.. Nu er der 4 dage til mit første lægebesøg, og selvom det kun er en bekræftning i at jeg virkelig er gravid efter mange måneders prøvelse, så er jeg virkelig SÅ nervøs!!!

Er så bange for at lægen pludselig skal sige, at der desværre ikke er noget mere..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2011

-Sigrid-

CSDK<3 skriver:

Puuha.. Nu er der 4 dage til mit første lægebesøg, og selvom det kun er en bekræftning i at jeg virkelig er gravid efter mange måneders prøvelse, så er jeg virkelig SÅ nervøs!!!

Er så bange for at lægen pludselig skal sige, at der desværre ikke er noget mere..

Har præcis det samme problem

Har "kun" taget 3 teste, og er sgu bange for jeg bare er lidt småfed om aftenen og lidt småsyg /: 

Men ikke de små er der 

Anmeld

2. juni 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

CSDK<3 skriver:

Det skal du ikke være bange for. Mange læger vil ikke tage en test hvis du har testet positiv hjemme. De spørger ind til et par ting og giver dig lidt oplysninger omkring graviditet osv. 

Min undersøgte mig heller ikke. Det er ikke noget de SKAL gøre.

Det skal nok blive godt 

Anmeld

2. juni 2011

DenLykkelige

-Sigrid- skriver:

Har præcis det samme problem

Har "kun" taget 3 teste, og er sgu bange for jeg bare er lidt småfed om aftenen og lidt småsyg /: 

Men ikke de små er der 

Jeg har vist taget 5 tests herhjemme, og er eftersigende af de der kalkuleringsdimmere på nettet i 6 uge.. men er sku stadig nervøs!

Anmeld

2. juni 2011

DenLykkelige

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Det skal du ikke være bange for. Mange læger vil ikke tage en test hvis du har testet positiv hjemme. De spørger ind til et par ting og giver dig lidt oplysninger omkring graviditet osv. 

Min undersøgte mig heller ikke. Det er ikke noget de SKAL gøre.

Det skal nok blive godt 

Da jeg bestilte tid hos lægen sagde hun jeg skulle testes og så have en GU.. Og derefter ville jeg få indkaldelse til HCGblodprøve...

hvert minut!!

Anmeld

2. juni 2011

-Sigrid-

CSDK<3 skriver:

Jeg har vist taget 5 tests herhjemme, og er eftersigende af de der kalkuleringsdimmere på nettet i 6 uge.. men er sku stadig nervøs!

Jeg glæder mig heeelt vild til på mandag, er du vimmer

Anmeld

2. juni 2011

DenLykkelige

-Sigrid- skriver:

Jeg glæder mig heeelt vild til på mandag, er du vimmer

Glæder mig ogsåv virkelig meget.. Min kæreste er dog lidt ked af at det ikke er tirsdag jeg skal derop så han kan komme med

Men nerverne sidder der!

Anmeld

2. juni 2011

-Sigrid-

CSDK<3 skriver:

Glæder mig ogsåv virkelig meget.. Min kæreste er dog lidt ked af at det ikke er tirsdag jeg skal derop så han kan komme med

Men nerverne sidder der!

Jeg fik rykket det 6 dage så faderen kunne komme med, det er åbenbart et af hans mål i livet - at komme med til ALLE undersøgelser

Hvor langt er du?

Anmeld

2. juni 2011

DenLykkelige

-Sigrid- skriver:

Jeg fik rykket det 6 dage så faderen kunne komme med, det er åbenbart et af hans mål i livet - at komme med til ALLE undersøgelser

Hvor langt er du?

Jeg mener jeg er 6+2 men nu må vi jo se hvad lægen siger..

Jah ville også gerne have rykket det, men lægen havde ingen tiden tirsdag så han kunne komme med....

Anmeld

2. juni 2011

-Sigrid-

CSDK<3 skriver:

Jeg mener jeg er 6+2 men nu må vi jo se hvad lægen siger..

Jah ville også gerne have rykket det, men lægen havde ingen tiden tirsdag så han kunne komme med....

Ej hvor træls

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.