Det er vist det man kalder dårlig service?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juni 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Frøken J. skriver:

Well, de tjener jo penge og er ligeglade. De er vidst billigere end mange andre steder, hvilket mange desværre "falder for". Det er en stor skam!

De var ikke de billigste dengang vi valgte firma 2008. Vi var meget glade for dem i vores klasse. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2011

Frøken J.

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

De var ikke de billigste dengang vi valgte firma 2008. Vi var meget glade for dem i vores klasse. 

Sorry, så husker jeg bare forkert Men der vil altid være blandede meldinger. Jeg tror ikke jeg kender et huefirma, som ikke har været oppe i medierne og få hug i grunden!

Anmeld

2. juni 2011

Frøken J. skriver:

Sorry, så husker jeg bare forkert Men der vil altid være blandede meldinger. Jeg tror ikke jeg kender et huefirma, som ikke har været oppe i medierne og få hug i grunden!

Hehe, du skal da ikke undskylde mus! De har forskellige prisklasser. Så man kan vælge alt fra billig til luxus. 

Men ja, alle Hue-firmaer har vist været oppe at vende ind imellem. 

Anmeld

2. juni 2011

Frøken J.

Hehe, du skal da ikke undskylde mus! De har forskellige prisklasser. Så man kan vælge alt fra billig til luxus. 

Men ja, alle Hue-firmaer har vist været oppe at vende ind imellem. 

Det er rigtig nok! Jeg er bare så glad for, at min hue var helt som den skulle være Ah, det vækker gode minder i grunden. Det var tider 

Anmeld

2. juni 2011

Carina:-)

Hvor dårligt.

Og underligt at det firma ikke bliver blacklistet ved skolerne,når der er prob. med dem hvert år.

Anmeld

2. juni 2011

Frøken J. skriver:

Det er rigtig nok! Jeg er bare så glad for, at min hue var helt som den skulle være Ah, det vækker gode minder i grunden. Det var tider 

Også jeg. Det var så blot HG. Om et par år håber jeg at få den røde eller blå på hovedet  Og ellers er jeg glad for at have min HG hue. Det kommer lidt an på, om jeg kan komme ind på drømmeudd. med de 6 enkeltfag det kræver i kvote to. 

Anmeld

2. juni 2011

Frøken J.

Også jeg. Det var så blot HG. Om et par år håber jeg at få den røde eller blå på hovedet  Og ellers er jeg glad for at have min HG hue. Det kommer lidt an på, om jeg kan komme ind på drømmeudd. med de 6 enkeltfag det kræver i kvote to. 

Ja, hvis du kan komme ind med det du har er der jo ingen grund til andet. Ellers stemmer jeg klart for den røde! 

... Skulle man lige have et minde og den røde hue på bordet, nu vi taler om huer

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

2. juni 2011

Frøken J. skriver:

Ja, hvis du kan komme ind med det du har er der jo ingen grund til andet. Ellers stemmer jeg klart for den røde! 

... Skulle man lige have et minde og den røde hue på bordet, nu vi taler om huer

Jeg vil også helst have den røde  Ihh et skønt billede 

Hvor står du henne?? Der ser flot ud. 

Anmeld

2. juni 2011

Frøken J.

Jeg vil også helst have den røde  Ihh et skønt billede 

Hvor står du henne?? Der ser flot ud. 

Taaak!

JAmen jeg står i gården af mit gymnasium Det er en rigtig flot skole. Du kan prøve at google Randers Statsskole under billeder

Anmeld

2. juni 2011

Dinna88

Underligt. Vi fik huer fra CL Seifert og var meget meget glade. Ingen problemer eller noget. Kender kun gode oplevelser med dem, men tilgengæld rigtig dårlige oplevelser med nogle af de andre leverandører.

Jeg tror altså mere på at alle firmaer kan begå fejl, mere end det er det ene firma. Men det er så bare min oplevelse.

Men synes da i skal have alt i nyt hvad i kan nå, og så en kæmpe kompensation! 

Det med det firma vi har brugt er ellers, som en skriver, oppe hvert år. jeg havde bare ikke regnet med at det var SÅ slemt?! 

Jeg tænker, at jeg beholder min hue - vil ikke risikere, at jeg ikke har en til translokation!  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.