Det er vist det man kalder dårlig service?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.340 visninger
20 svar
0 synes godt om
2. juni 2011

Dinna88

Ja, jeg bliver jo student om en lille måndeds tid, og har jo derfor bestilt min hue. Vi er flere hundrede elever der har gjort det, nogle har desuden bestilt tøj, champagne m.m.

Men det viser sig så bare, at der er fejl i det meste af det! Min hue er 2 størrelser for stor, de flestes champagne er for gammel (WHAT?!), skolen stempel mangler i nogle af huerne, knapperne i siderne har fejl osv osv osv. Hvordan i pokker kan det ske? Vi har betalt i dyre domme for de her ting, og så er der fejl i. Og de kan jo umuligt nå, at lave nye produkter indenfor en måned. 

Jeg var jo nødt til at prøve min hue for at se om den passer alligevel, og helt ærligt, så sejler den sgu lidt på mit hoved.. Hvor er det bare for dårligt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2011

Ni-ko-li-ne

Hvor har i bestilt fra?

Anmeld

2. juni 2011

Dinna88

Ni-ko-li-ne skriver:

Hvor har i bestilt fra?

Det husker jeg ikke

Anmeld

2. juni 2011

twinny

Det er for dårligt... I har sikkert bestilt fra det der CL. seifert. Vores  klasse har der os meget mange problemer med...

Men  kæreste og jeg bestilte fra ABC og vi fik dem efter 14 dage og de er helt perfekte..

Anmeld

2. juni 2011

Frøken J.

Øv hvor træls! Men ja, i har nok været ude for det firma som Baby-støv snakker om. Der er meget oppe om dem hvert år, fordi de ikke laver tingene ordentligt. Det er bare super træls!

Anmeld

2. juni 2011

Dinna88

Baby-støv skriver:

Det er for dårligt... I har sikkert bestilt fra det der CL. seifert. Vores  klasse har der os meget mange problemer med...

Men  kæreste og jeg bestilte fra ABC og vi fik dem efter 14 dage og de er helt perfekte..

Ja, det er ved dem! Øv, hvor er det bare ringe. Det der undrer mig mest er champagnen... At den er for dårlig. Hvordan sker det lige??

Æv - håber skolen lærer af det til næste år!

Anmeld

2. juni 2011

Dinna88

Frøken J. skriver:

Øv hvor træls! Men ja, i har nok været ude for det firma som Baby-støv snakker om. Der er meget oppe om dem hvert år, fordi de ikke laver tingene ordentligt. Det er bare super træls!

Ih! Gad vide hvorfor de ikke lærer af det...?! Vores årgang er initiativtagere med stort I, så vi er igang med at finde ud af hvilke der er fejl i, så de kan fikse det skrammel, og så skal der siges til bestyrelsen, at de godt må undlade at "invitere" det firma næste år. 

Anmeld

2. juni 2011

Frøken J.

Dinna88 skriver:

Ih! Gad vide hvorfor de ikke lærer af det...?! Vores årgang er initiativtagere med stort I, så vi er igang med at finde ud af hvilke der er fejl i, så de kan fikse det skrammel, og så skal der siges til bestyrelsen, at de godt må undlade at "invitere" det firma næste år. 

Well, de tjener jo penge og er ligeglade. De er vidst billigere end mange andre steder, hvilket mange desværre "falder for". Det er en stor skam!

Anmeld

2. juni 2011

Dinna88

Frøken J. skriver:

Well, de tjener jo penge og er ligeglade. De er vidst billigere end mange andre steder, hvilket mange desværre "falder for". Det er en stor skam!

Og så er det bare langt fra billigt.

Anmeld

2. juni 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Dinna88 skriver:

Ja, det er ved dem! Øv, hvor er det bare ringe. Det der undrer mig mest er champagnen... At den er for dårlig. Hvordan sker det lige??

Æv - håber skolen lærer af det til næste år!

Underligt. Vi fik huer fra CL Seifert og var meget meget glade. Ingen problemer eller noget. Kender kun gode oplevelser med dem, men tilgengæld rigtig dårlige oplevelser med nogle af de andre leverandører.

Jeg tror altså mere på at alle firmaer kan begå fejl, mere end det er det ene firma. Men det er så bare min oplevelse.

Men synes da i skal have alt i nyt hvad i kan nå, og så en kæmpe kompensation! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.