Sippet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.197 visninger
20 svar
0 synes godt om
2. juni 2011

Anonym trådstarter

ih er jeg sippet eller hvad!? Min kæreste har fødselsdag i dag, så vi får hele hans familie på besøg.. Vi skal have grillede pølser med det hele.. og så kage og kaffe senere..

Så ringer hans søster og spørger efter menuen.... og udbryder eeeej jeg kan ik li pølser.. så nu har min kæreste købt nogle kyllinge spyd til hende... Hun er sådan en der ALTID brokker sig.. og døør hvis hun ik kan få Cola Zero...

Jeg synes bare det er SÅ uhøfligt og ringe for at høre hvad menuen er, for så at brokke sig!! Sådan noget gør man bare ikke i min familie!!

Hun har fået en fedme operation.... og tænker faktisk ik rigtig over hvad hun spiser, nu kan hun bare ikke spise så meget længere.... Men altså.. hvis det er et problem for hende at komme ud, så må hun da tage madpakke med!?

Er jeg bare helt galt på den..?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2011

Aves.

Anonym skriver:

ih er jeg sippet eller hvad!? Min kæreste har fødselsdag i dag, så vi får hele hans familie på besøg.. Vi skal have grillede pølser med det hele.. og så kage og kaffe senere..

Så ringer hans søster og spørger efter menuen.... og udbryder eeeej jeg kan ik li pølser.. så nu har min kæreste købt nogle kyllinge spyd til hende... Hun er sådan en der ALTID brokker sig.. og døør hvis hun ik kan få Cola Zero...

Jeg synes bare det er SÅ uhøfligt og ringe for at høre hvad menuen er, for så at brokke sig!! Sådan noget gør man bare ikke i min familie!!

Hun har fået en fedme operation.... og tænker faktisk ik rigtig over hvad hun spiser, nu kan hun bare ikke spise så meget længere.... Men altså.. hvis det er et problem for hende at komme ud, så må hun da tage madpakke med!?

Er jeg bare helt galt på den..?

Det gør hun vel kun fordi det er sådan de er i din mands familie....at han så efterlever hendes krav viser jo med endnu mere tydelighed at det er sådan man er i deres familie...jeg ville ikke tage den kamp, let i be...smil og vink..

Anmeld

2. juni 2011

Vivian87

Jeg holder med dig! I min familie brokker man sig heller ikke over sådan noget! Kan man ikke lide hvad der bliver serveret så må man lade være med at spise noget - så længe man ikke selv holder festen kan man ikke tillade sig at blande sig i menuen!

Anmeld

2. juni 2011

RGN

Profilbillede for RGN

Jeg kan godt forstå dit synspunkt, men omvendt set synes jeg også, at når man inviterer folk til middag, er det fair, at man sørger for, at der er noget de godt kan lide.

Ellers er invitationen vel lidt en hade-middags invitation.

Anmeld

2. juni 2011

Anonym trådstarter

Eva. skriver:

Det gør hun vel kun fordi det er sådan de er i din mands familie....at han så efterlever hendes krav viser jo med endnu mere tydelighed at det er sådan man er i deres familie...jeg ville ikke tage den kamp, let i be...smil og vink..

Du har fuldtændig ret, det er nemlig sådan de er i hans familie. Min kæreste er mega afslappet.. Men han brokker sig da heldigvis ikke, der har han alligevel pli..

Ved godt jeg bare skal 'let it be'....... Er bare alligevel lidt hidsig

Anmeld

2. juni 2011

Anonym trådstarter

RGN skriver:

Jeg kan godt forstå dit synspunkt, men omvendt set synes jeg også, at når man inviterer folk til middag, er det fair, at man sørger for, at der er noget de godt kan lide.

Ellers er invitationen vel lidt en hade-middags invitation.

Hun ringer dagen før?... (Kunne aldrig selv finde på at ringe for at høre efter menuen) Jeg kan da ik med garanti vide at ikke alle kan li HOTDOGS...

Anmeld

2. juni 2011

Aves.

Anonym skriver:

Du har fuldtændig ret, det er nemlig sådan de er i hans familie. Min kæreste er mega afslappet.. Men han brokker sig da heldigvis ikke, der har han alligevel pli..

Ved godt jeg bare skal 'let it be'....... Er bare alligevel lidt hidsig

Men så er det dig der sidder med et problem de andre ikke har...:9 kan du ikke bare slippe det...så længe du ikke skal bøvle med det...

Anmeld

2. juni 2011

Missi

Nu har jeg slev fået en fedme operation - men kun da ALDRIg finde på at ringe rundt og spørge hvad man skulle have at spise

Det med sodavanden kan jeg godt grine lidt over - prøv at lade værd med at købe zero til hende hvis det kun er hende der drikker det, så kan hun jo bare selv tage det med - Gør jeg da op til min svigermor.

Og som en også skriver, så giver din kæreste hende lov til at være krævende netop fordi han opfylder hendes ønsker - LAD VÆRD med det.. hun skal nok klare sig, og hvis hun ikke kan lide pølser, så må hun jo bare spise noget af det andet

Knus

Anmeld

2. juni 2011

RGN

Profilbillede for RGN

Jeg vil give dig ret i, at dagen før er lidt sent.

Men jeg ville ikke hidse mig op over det. Det kan være et lille irritationsmoment, men med tanker på de problemer vi kommer ud for i livet synes jeg ikke det er noget.

Nu kan det være det fylder mere, fordi hun måske generelt er krævende og irriterende. Det kan jeg jo ikke vide, men ellers ville jeg da bare sørge for der var kylling og Zero og alle kan være glade og have en god aften.

Anmeld

2. juni 2011

twinny

du er ikk sippet... Jeg tager selv kød med hvis jeg ved jeg ikk kan li hvad der bliver serveret...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.