Tak for en dejlig...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. november 2008

twinboys

Eva skriver:

Spiser det der er sundt...siger altid nej tak til dessert, chips osv...så vil jeg hellere have et glas vin...man skal jo ikke spise alt der serveres...det ville en sukkersyge patient eller allergiker heller ikke gøre...sådan ser jeg på det...
Knus..

Nå okay, så er vi enige... Da gør jeg det samme... Troede at du havde dit eget mad med..Majbritt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2008

Honningblomst

twinboys skriver:

Nå okay, så er vi enige... Da gør jeg det samme... Troede at du havde dit eget mad med..Majbritt

nej, det har jeg aldrig gjort...lever helt almindeligt...spiser bare kun lidt og sundt...

Anmeld

23. november 2008

twinboys

Eva skriver:

nej, det har jeg aldrig gjort...lever helt almindeligt...spiser bare kun lidt og sundt...

Samme her...På nær igår...

Anmeld

23. november 2008

Zuzet

Eva skriver:

Dejligt at I fandt ud af noget... men hov, lyder ikke så slankendende....

Hej Eva

Har du det bedre? Håber altså du kommer med næste gang så

Nej det var måske ikke så slankende men nu stadig sund mad:

Vi fik 3 retter: Laks, kæmperejer og så lammekød med salat og brød til, så det var ihvertfal sundt nok og ikke en kæææmpe potion men meget passende.

Så fik vi godt nok en lille sodavand men Majbritt var så fornuftigt at be om en light, hihi det var jeg så ikke.....

Så gik vi fra Roskildevej (Fredriksbergslot) og ca 1,5 km op ad Vestebrogade før vi fandt den hyggeligste café hvor vi fik en lækker lækker is og varm cacao til at tø os op efter den kolde men hyggelige gåtur. Derefter gik vi den lange vej tilbage til bilen og kørte hjem

Nu er jeg så lige kommet hjem fra en 2 timers lang gåtur i skoven og tror i ikke vægten er faldet med 700g siden tirsdag!!!!! *juble* og det altså til trods for en god middag, is og 2 kopper varm cacao i går

Hilsen

Lotte

Anmeld

23. november 2008

Zuzet

twinboys skriver:

aften i København...

Vi aftalte nogle piger at skulle mødes til en hyggeaften her på Sjælland, ja piger herinde fra Baby.dk...
Desværre var der folk der meldte fra, men jeg tog turen afsted sammen med Lotte...
Hun kom og hentede mig omkring kl. 18 og vi kørte afsted... Fandt en skøn restaurant, hvor vi fik noget lækkert at spise...

Snakken gik som om vi altid havde kendt hinanden...Så dejligt og hyggeligt...

Derefter tog vi ind efter en kold gåtur ind på en dejlig varm og hyggelig cafe og fik varm cacao og en dejlig isdessert...

Og snakken fortsatte...

Ja så kørte Lotte mig hjem... Takker for en dejlig aften Lotte...

Og ja nu sidder jeg så her og snart hopper jeg i seng... Men måtte lige fortælle at det bestemt ikke er sidste gang Lotte og jeg skal ses..

Håber så at næste gang at vi kan samle lidt flere og at så ikke folk hopper fra...

Men en dejlig og hyggelig aften, bare for MOAR så super skønt...

Tak for i aften og godnat...

Majbritt

Hej Majbritt

Ja, tak for en SUPER hyggelig aften.......Det ER altså sjovt at møde folk man har skrevet med så håber også flere af jer herindefra er friske på at mødes næste gang.

Vi havde ihvertfal en hyggelig aften og så må jeg til jydeland næste gang hvis jeg kan finde vej hihi....

Knus og hilsner

Lotte og tak fordi du gad tage Katvig taskerne med over til mig....de er super lækre

Anmeld

23. november 2008

twinboys

Zuzet skriver:

Hej Majbritt

Ja, tak for en SUPER hyggelig aften.......Det ER altså sjovt at møde folk man har skrevet med så håber også flere af jer herindefra er friske på at mødes næste gang.

Vi havde ihvertfal en hyggelig aften og så må jeg til jydeland næste gang hvis jeg kan finde vej hihi....

Knus og hilsner

Lotte og tak fordi du gad tage Katvig taskerne med over til mig....de er super lækre

Det var da så lidt søde.. Ja de er fede de Katvig tasker... majbritt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.