Tak for en dejlig...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

959 visninger
15 svar
0 synes godt om
22. november 2008

twinboys

aften i København...

Vi aftalte nogle piger at skulle mødes til en hyggeaften her på Sjælland, ja piger herinde fra Baby.dk...
Desværre var der folk der meldte fra, men jeg tog turen afsted sammen med Lotte...
Hun kom og hentede mig omkring kl. 18 og vi kørte afsted... Fandt en skøn restaurant, hvor vi fik noget lækkert at spise...

Snakken gik som om vi altid havde kendt hinanden...Så dejligt og hyggeligt...

Derefter tog vi ind efter en kold gåtur ind på en dejlig varm og hyggelig cafe og fik varm cacao og en dejlig isdessert...

Og snakken fortsatte...

Ja så kørte Lotte mig hjem... Takker for en dejlig aften Lotte...

Og ja nu sidder jeg så her og snart hopper jeg i seng... Men måtte lige fortælle at det bestemt ikke er sidste gang Lotte og jeg skal ses..

Håber så at næste gang at vi kan samle lidt flere og at så ikke folk hopper fra...

Men en dejlig og hyggelig aften, bare for MOAR så super skønt...

Tak for i aften og godnat...

Majbritt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2008

Pia.

Lyder rigtigt hyggeligt... er altid sjovt at se hvem der gemmer sig på den anden side af skærmen... - jeg fandt min bedste veninde på den måde ... så jeg kan bestemt forstille mig I har haft en dejlig dag/aften...

Håber der bliver en næste gang ... Så er jeg frisk

Knus og sov godt Pia.

Anmeld

23. november 2008

MorCamilla

Hvor lyder det bare til at I har haft det rigtig hyggeligt...
Jeg ville gerne have været med, men har temmelig langt til sjælland.. Men håber at jeg får muligheden for at møde nogle af jer engang, det kunne være rigtig hyggeligt...

Knus fra Camilla.

Anmeld

23. november 2008

Miamaja

Ja, jeg ville gerne have vaeret med, men haaber paa en anden god gang naar jeg laegger vejen forbi danmark

Anmeld

23. november 2008

Honningblomst

twinboys skriver:

aften i København...

Vi aftalte nogle piger at skulle mødes til en hyggeaften her på Sjælland, ja piger herinde fra Baby.dk...
Desværre var der folk der meldte fra, men jeg tog turen afsted sammen med Lotte...
Hun kom og hentede mig omkring kl. 18 og vi kørte afsted... Fandt en skøn restaurant, hvor vi fik noget lækkert at spise...

Snakken gik som om vi altid havde kendt hinanden...Så dejligt og hyggeligt...

Derefter tog vi ind efter en kold gåtur ind på en dejlig varm og hyggelig cafe og fik varm cacao og en dejlig isdessert...

Og snakken fortsatte...

Ja så kørte Lotte mig hjem... Takker for en dejlig aften Lotte...

Og ja nu sidder jeg så her og snart hopper jeg i seng... Men måtte lige fortælle at det bestemt ikke er sidste gang Lotte og jeg skal ses..

Håber så at næste gang at vi kan samle lidt flere og at så ikke folk hopper fra...

Men en dejlig og hyggelig aften, bare for MOAR så super skønt...

Tak for i aften og godnat...

Majbritt

Dejligt at I fandt ud af noget... men hov, lyder ikke så slankendende....

Anmeld

23. november 2008

Lykkelig Mor til 2

Hvor høres det riktig hyggelig ud!!!

Anmeld

23. november 2008

twinboys

Eva skriver:

Dejligt at I fandt ud af noget... men hov, lyder ikke så slankendende....

Hej...

Nej men vildt hyggeligt og rigtig en god aften for MOAR som sjældent gør noget for sig selv andet end at leve sundt og træne ...

Her er det altid børn og mand der får ...

Så nyder nu at gøre noget for mig selv ....

Majbritt

Anmeld

23. november 2008

Honningblomst

Hej...

Nej men vildt hyggeligt og rigtig en god aften for MOAR som sjældent gør noget for sig selv andet end at leve sundt og træne ...

Her er det altid børn og mand der får ...

Så nyder nu at gøre noget for mig selv ....

Majbritt

Kan godt forstå det er rart at komme ud, det nyder jeg selv. Men jeg undlader jo som altid at spise usundt, men det er jo bare mig der har det sådan....og ønsker at holde min vægt, så det er måden...og igen, så er hygge og usund mad ikke noget der hænger sammen i mit liv..sådan er det at være tørlagt fed for Eva..griner-
Men hatten af hvis du kan tabe dig på den måde....det har jeg desværre aldrig kunne...
Knus..

Anmeld

23. november 2008

twinboys

Eva skriver:

Kan godt forstå det er rart at komme ud, det nyder jeg selv. Men jeg undlader jo som altid at spise usundt, men det er jo bare mig der har det sådan....og ønsker at holde min vægt, så det er måden...og igen, så er hygge og usund mad ikke noget der hænger sammen i mit liv..sådan er det at være tørlagt fed for Eva..griner-
Men hatten af hvis du kan tabe dig på den måde....det har jeg desværre aldrig kunne...
Knus..

Ja det er jo det der skal læres, men hvad gør du så når du bliver inviteret af venner ud til dem at spise... Der ved jeg bare ikke hvad jeg skal gøre... Vi har tit invitationer til fester og bliver inviteret på frokoster og middagsmad... Så her mangler jeg et godt råd...

Majbritt

Anmeld

23. november 2008

Honningblomst

twinboys skriver:

Ja det er jo det der skal læres, men hvad gør du så når du bliver inviteret af venner ud til dem at spise... Der ved jeg bare ikke hvad jeg skal gøre... Vi har tit invitationer til fester og bliver inviteret på frokoster og middagsmad... Så her mangler jeg et godt råd...

Majbritt

Spiser det der er sundt...siger altid nej tak til dessert, chips osv...så vil jeg hellere have et glas vin...man skal jo ikke spise alt der serveres...det ville en sukkersyge patient eller allergiker heller ikke gøre...sådan ser jeg på det...
Knus..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.