vil bare

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juni 2011

Anonym trådstarter

DenHeldige skriver:

Det er heller ikke nogen god idé, synes jeg da....

præcis ser os helst vi er enige om det. 

men han har dog sagt hvis det skulle ske ved et uheld tager vi det 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2011

DenHeldige

Anonym skriver:

præcis ser os helst vi er enige om det. 

men han har dog sagt hvis det skulle ske ved et uheld tager vi det 

hm...ja, men vil det så ikke være et "planlagt uheld", hvis I normalt bruger prævention? Og selvom han ikke vil forlange at du da får en abort, ønsker han sig det jo ikke ligesom du. Personligt ville jeg ikke turde binde an på det..... Skal jeg være ærlig, ser jeg to muligheder for dig 1) vente til din kæreste er klar 2) finde en anden kæreste som er klar som du....

Ved godt det måske er lidt hårdt skrevet, men det er vel ment.

Anmeld

3. juni 2011

Anonym trådstarter

DenHeldige skriver:

hm...ja, men vil det så ikke være et "planlagt uheld", hvis I normalt bruger prævention? Og selvom han ikke vil forlange at du da får en abort, ønsker han sig det jo ikke ligesom du. Personligt ville jeg ikke turde binde an på det..... Skal jeg være ærlig, ser jeg to muligheder for dig 1) vente til din kæreste er klar 2) finde en anden kæreste som er klar som du....

Ved godt det måske er lidt hårdt skrevet, men det er vel ment.

vil så sige man kan altså godt blive gravid selvom man beskytter sig.. har jeg selv prøvet før.. og en af mine veninder er lige blevet gravid selvom hun er på p piller..

så nej det ville ikke være et planlagt uheld.. 

Anmeld

3. juni 2011

DenHeldige

Anonym skriver:

vil så sige man kan altså godt blive gravid selvom man beskytter sig.. har jeg selv prøvet før.. og en af mine veninder er lige blevet gravid selvom hun er på p piller..

så nej det ville ikke være et planlagt uheld.. 

Det er rigtig nok -  men der er som oftest omstændigheder hvor kroppen er hårdt belastet af andet, således de ikke fungerer ELLER at man ikke tager dem efter foreskrifterne.... men selvfølgelig aldrig en regel uden undtagelse. Men så tænker jeg også: hvor god en start er det for såvel baby som for forældre???

Som sagt, alt er skrevet i bedste mening - er selv "selvvalgt enlig mor", så jeg har været hele turen igennem og ønsket blev til sidst så stort, at jeg selv tog affære via en fertilitetsklinik.....

Anmeld

3. juni 2011

malliebooh

Anonym skriver:

ja jeg vil bare så gerne være gravid.. og have barn nu, 

men min kæreste vil bare ikke. da han siger han ikke er klar før om 5 til 10 år. ;s synes det er så trist da jeg gerne vil have den første end 25 ihvertfald.. men han vil bare ikke det er bare så irriterende.. 

tror egenlig ikke jeg ville noget med det her indlæg bare brokke mig lidt.. 

det kunne ligeså vel have været mig der havde skrevet det  

Anmeld

3. juni 2011

Anonym trådstarter

DenHeldige skriver:

Det er rigtig nok -  men der er som oftest omstændigheder hvor kroppen er hårdt belastet af andet, således de ikke fungerer ELLER at man ikke tager dem efter foreskrifterne.... men selvfølgelig aldrig en regel uden undtagelse. Men så tænker jeg også: hvor god en start er det for såvel baby som for forældre???

Som sagt, alt er skrevet i bedste mening - er selv "selvvalgt enlig mor", så jeg har været hele turen igennem og ønsket blev til sidst så stort, at jeg selv tog affære via en fertilitetsklinik.....

ja.. men vil jo os vente til han er klar.. men os hårdt når man gerne vil være ung mor.. men jo vil helt klart helst vente til han os er klar.

Anmeld

3. juni 2011

Anonym trådstarter

men ville aldrig begynde og snyde med mine p piller.. synes det er meget lavt af dem der gøre det. for det er jo ikke fair overfor sin kæreste.. 

Anmeld

3. juni 2011

DenHeldige

Anonym skriver:

ja.. men vil jo os vente til han er klar.. men os hårdt når man gerne vil være ung mor.. men jo vil helt klart helst vente til han os er klar.

Forstår dig såmænd godt. Prøv at trøste dig med, at du har det bedste til gode, og at den dag hvor også du skal være mor, nok skal komme 

Anmeld

3. juni 2011

Anonym trådstarter

DenHeldige skriver:

Forstår dig såmænd godt. Prøv at trøste dig med, at du har det bedste til gode, og at den dag hvor også du skal være mor, nok skal komme 

præcis.. vil vente til han siger han er klar.. 

Anmeld

3. juni 2011

DenHeldige

Anonym skriver:

men ville aldrig begynde og snyde med mine p piller.. synes det er meget lavt af dem der gøre det. for det er jo ikke fair overfor sin kæreste.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.