vil bare

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.367 visninger
22 svar
0 synes godt om
1. juni 2011

Anonym trådstarter

ja jeg vil bare så gerne være gravid.. og have barn nu, 

men min kæreste vil bare ikke. da han siger han ikke er klar før om 5 til 10 år. ;s synes det er så trist da jeg gerne vil have den første end 25 ihvertfald.. men han vil bare ikke det er bare så irriterende.. 

tror egenlig ikke jeg ville noget med det her indlæg bare brokke mig lidt.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2011

1000Ben

Du kan jo altid lave en Ups'er )

Anmeld

3. juni 2011

Anonym trådstarter

Stefanie8 skriver:

tja men vil jeg helst ikke

Anmeld

3. juni 2011

1000Ben

Nej det kan jeg godt forstå, det er også lidt ondt mod manden, men det er svært at vente 5-10 år hvis man gerne vil have barn NU.... Jeg var 22 da jeg blev gravid første gang og føder her igen næste måned og er nu 27. Det er hårdt og mit liv har ændret sig en del, så havde jeg haft chancen for at gentænke og vente et par år, havde jeg nok gjort det, men ville selvfølgelig heller ikke være foruden idag, så den er lidt svær. Det jeg tror jeg prøver at sige, er at det jo selvfølgelig er bedst med en fælles beslutning om at få et barn, da det sku er hårdt, men ja, hmm - kan du ikke finde en som har en nyfødt og få gang i hans indre ur? 

Anmeld

3. juni 2011

Anonym trådstarter

Stefanie8 skriver:

Nej det kan jeg godt forstå, det er også lidt ondt mod manden, men det er svært at vente 5-10 år hvis man gerne vil have barn NU.... Jeg var 22 da jeg blev gravid første gang og føder her igen næste måned og er nu 27. Det er hårdt og mit liv har ændret sig en del, så havde jeg haft chancen for at gentænke og vente et par år, havde jeg nok gjort det, men ville selvfølgelig heller ikke være foruden idag, så den er lidt svær. Det jeg tror jeg prøver at sige, er at det jo selvfølgelig er bedst med en fælles beslutning om at få et barn, da det sku er hårdt, men ja, hmm - kan du ikke finde en som har en nyfødt og få gang i hans indre ur? 

har en veninde der har en søn på 2 og min kæreste er så forelsket i ham. og her igår sagde han os han ville holde fars dag... men nok mere i sjov.. men han har os sagt hvis det skete ved et uheld ved han os godt jeg ikke tage nogle abort.. og det er han indforstået med  

Anmeld

3. juni 2011

1000Ben

Ahh så lyder han jo halvklar, du skal bare arbejde lidt mere på ham, ha ha... ) Hvor gammel er du? For de fleste mænd er det også en skræmmefaktor at blive forældre, hvor vi kvinder nok er mere klar på at prøve det nye i form af at blive mor

Anmeld

3. juni 2011

Anonym trådstarter

Stefanie8 skriver:

Ahh så lyder han jo halvklar, du skal bare arbejde lidt mere på ham, ha ha... ) Hvor gammel er du? For de fleste mænd er det også en skræmmefaktor at blive forældre, hvor vi kvinder nok er mere klar på at prøve det nye i form af at blive mor

vi er noget unge jeg bliver 19 snart og han bliver 21..

men har begge uddannelse. 

Anmeld

3. juni 2011

Mira0911

Stefanie8 skriver:

Hvad får man ud af at lave en ups'er? 

Anmeld

3. juni 2011

Anonym trådstarter

jeg vil helst have vi er enige om at få barn medmindre det sker ved et uheld og ikke nogle ups'er det vil jeg nemlig ikke gøre overfor ham, men har os sagt hvis det skulle ske selvom jeg tog mine p piller tager jeg ikke abort. 

Anmeld

3. juni 2011

DenHeldige

Anonym skriver:

tja men vil jeg helst ikke

Det er heller ikke nogen god idé, synes jeg da....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.