Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Fru. Skovrup skriver: ja, hvor er det vildt!er helt vildt spændt nu! og nøj hvor er det mystisk!
ja, hvor er det vildt!er helt vildt spændt nu! og nøj hvor er det mystisk!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Fru. Skovrup skriver:yay! ville da lige dele dette, selvom det er lidt "klamt".Slimproppen gik! kl 22.15 idag! og jeg er slet ikke i tvivl! Håber så meget på fødslen starter af sig selv inden imorgen aften hvor de vil sætte mig igang.Gik din slimprop?Hvor lang tid gik der fra den gik til du fødte?
min slimprop gik natten til mandag den 19 marts, og samme dag kl 17.02 kom min skønne datter til verden
lucas<3 skriver: Jeg fik taget mit vand, da jeg var 42+.. Og næsten 6 timer efter "fødte" jeg.. Held og lykke..
Jeg fik taget mit vand, da jeg var 42+.. Og næsten 6 timer efter "fødte" jeg.. Held og lykke..
Mille maria skriver: min slimprop gik natten til mandag den 19 marts, og samme dag kl 17.02 kom min skønne datter til verden
Fru. Skovrup skriver: hvor lyder det godt der er desværre ikke sket mere for mit vedkommende, men håber stadig!hvor langt var du i graviditeten da du mistede proppen?
hvor lyder det godt der er desværre ikke sket mere for mit vedkommende, men håber stadig!hvor langt var du i graviditeten da du mistede proppen?
jeg var 40+0, så hun kom på terminsdagen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128