41+5 slimproppen gik!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juni 2011

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
Mira0911 skriver:

Jeg var 41+2 fødte præcis 42+0 

jeg er 42+0 på fredag, håber dog han kommer ud inden, da de vil sætte mig igang imorgen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2011

Magsen

slimproppen gik om dagen, samme aften (eller aftenen efter, kan ikke huske det længere hehe) gik vandet og dagen efter lå Naomi på mit bryst 

God fødsel 

Anmeld

1. juni 2011

dukke

Fru. Skovrup skriver:

yay! ville da lige dele dette, selvom det er lidt "klamt".

Slimproppen gik! kl 22.15 idag! og jeg er slet ikke i tvivl!

Håber så meget på fødslen starter af sig selv inden imorgen aften hvor de vil sætte mig igang.

Gik din slimprop?

Hvor lang tid gik der fra den gik til du fødte?

Min fødsel gik først igang 4 døgn efter den gik

Anmeld

1. juni 2011

Skovrup

-Sigrid- skriver:

Jah, kunne forestille mig at det rarest selv at kunne "sætte igang". Eller at veerne kommer 

Lillamand, kom så 

ja mon ikke!

jeg har også fortalt min lille søn i maven stolpe op og stolpe ned om hvor meget jeg bare ønsker at komme igang. Så vi kan møde hinanden

Anmeld

1. juni 2011

Janni.

Fru. Skovrup skriver:

yay! ville da lige dele dette, selvom det er lidt "klamt".

Slimproppen gik! kl 22.15 idag! og jeg er slet ikke i tvivl!

Håber så meget på fødslen starter af sig selv inden imorgen aften hvor de vil sætte mig igang.

Gik din slimprop?

Hvor lang tid gik der fra den gik til du fødte?

Jeps min slimprop gik d. 12 marts omkring kl. 6.30. Og jeg fødte min søn d. 13 marts kl 2.59.

Fik veer omkring kl 8 d. 12. marts

Anmeld

1. juni 2011

Mira0911

Fru. Skovrup skriver:

jeg er 42+0 på fredag, håber dog han kommer ud inden, da de vil sætte mig igang imorgen.

Jeg havde bestilt tid til igangsættelse, og var glad for at fødslen gik igang selv inden... 

Anmeld

1. juni 2011

Skovrup

Maggieh skriver:

slimproppen gik om dagen, samme aften (eller aftenen efter, kan ikke huske det længere hehe) gik vandet og dagen efter lå Naomi på mit bryst 

God fødsel 

uha uha uha!

Vil også håber vandet går! nu! eller om 10 min!

og mange tak, utrolig hvor meget man ser frem til en fødsel efter så mange måneders graviditet!

Anmeld

1. juni 2011

-Sigrid-

Fru. Skovrup skriver:

ja mon ikke!

jeg har også fortalt min lille søn i maven stolpe op og stolpe ned om hvor meget jeg bare ønsker at komme igang. Så vi kan møde hinanden

Hader når min mor snakker mange marker rundt, prøv at nævne noget lækkert varmt mælk... Eller ryste en slikpose, har altid hjælpet på mig

Anmeld

1. juni 2011

Skovrup

dukke skriver:

Min fødsel gik først igang 4 døgn efter den gik

4 døgn, puha, håber jeg går i fødsel hurtigere, da det ville være mere rart at komme igang selv end at blive sat igang

Anmeld

1. juni 2011

Skovrup

-Sigrid- skriver:

Hader når min mor snakker mange marker rundt, prøv at nævne noget lækkert varmt mælk... Eller ryste en slikpose, har altid hjælpet på mig

jeg har lokket ham med koldskål! en helt speciel koldskål som jeg har købt i netto idag, men næ du... har lokket med Katjes Choco Tappsyer, men næ nej, han er stædig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.