MissGeoh skriver:
Okay, det kunne være det skulle prøves.. 
På apoteket vil de jo fortælle dig at alle de der renseting fra Matas ikke virker, fordi det ikke er overfladen i husen den er gal med - derfor er basiron GENIAL. Den udtørrer bumsen totalt. Men der er det ved det, at det ikke er meningen, at man skal smøre sit ansigt ind i det. Man skal bruge det på de området hvor det er, og det er kanon, kanon hårdt for din hud. Jeg bruger det kun hvis jeg en slælden gang får en bums i udbrud.
Derudover er kaffegrums godt. En gang om ugen renser jeg mit ansigt i det. På nettet florerer en del opskrifter på hjemmelavede masker, mange af dem er kanon gode, fordi de indeholder naturlige produkter. Jeg har altid renset mit ansigt med alt muligt, og lige lidt har det hjulpet. Jeg renser kun med vand nu, giver det en god aloe vera creme, og så bruger jeg en gang om ugen kaffegrums, og engang i mellem de hjemmelavede masker. Ved at jeg renser mit ansigt med vand to gange om dagen fjerner jeg alt det snavs der ligger i porerne, der stopper dem til. Det har hjulpet rigtig meget på mit ansigt.
Anmeld