Tip til uren hud?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juni 2011

Ploffer

MissGeoh skriver:

Det kunne os være det skulle prøves.. 

Men det er jo forskelligt fra person til person.. Men det er værd at prøve.

Det er ihvertfald det eneste, jeg har prøvet, der virker på mig  Og det virker super godt.... der var forandring at se allerede 2 dage efter jeg var startet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2011

Isabels-mor

Jeg har brugte en serie der hedder Manhatten( staves?) fra matas til uren hud, i serien er også make-up som er special til urenhud.
Lige nu bruger jeg Clinick, deres serie mod urenhud og det hjælper, meste når jeg husker at bruge det både morgen og aften.

Men vil sige hvis dn hud er slem eller gør dig ked af det, går til din læge og snak med ham/hende, om du ikke kan få noget recept. Det fik jeg og hjalp, jeg fik godt nok noget af det stærkest der er, noget med metadon i, men har hjulpet i snart 8 år

Håber du finder det rigtig

Rikke

Anmeld

1. juni 2011

samantha1986

Ploffer skriver:

Det er ihvertfald det eneste, jeg har prøvet, der virker på mig  Og det virker super godt.... der var forandring at se allerede 2 dage efter jeg var startet

Må jeg spørge hvilke produkter i manhatten serien du brugte?

Jeg bruger basiron fra apoteket, men kunne godt bruge produkter til at rense og skruppe osv

Anmeld

1. juni 2011

fønix

MissGeoh skriver:

Jeg søger nogle råd om uren hud..

Altså det er mange knopper/bumser der hurtigt bliver til en masse små sår..

Hvad kan man gøre for at få glat og fin hud uden bumser/knopper/sår i hovedet?

Jeg har brugt basiron og det er det eneste der har hjulpet mig, men er begyndt at bruge Derma produkter og dem synes jeg også virker på min hud men bruger stadig basiron hvis det bliver rigtig slemt(fordi det ikke er morgen og aften jeg altid får renset huden

Basironen tørre huden ud men bruger en god fugtighedcreme bagefter og det hjælper 

Anmeld

1. juni 2011

Ploffer

samantha1986 skriver:

Må jeg spørge hvilke produkter i manhatten serien du brugte?

Jeg bruger basiron fra apoteket, men kunne godt bruge produkter til at rense og skruppe osv

Jeg Bruger rensecreme + skintonic + antibakteriel gel (ansigtscreme) hver aften og skrubbemaske 2 gange om ugen :-)

Anmeld

1. juni 2011

K&S

MissGeoh skriver:

Okay, det kunne være det skulle prøves..

Husk at der findes 2 slags - en 5% og en 10%. 5%´en kan bruges i hele ansigtet, 10%´en skal kun bruges på bumserne.

Anmeld

1. juni 2011

Dinna88

MissGeoh skriver:

Okay, det kunne være det skulle prøves..

På apoteket vil de jo fortælle dig at alle de der renseting fra Matas ikke virker, fordi det ikke er overfladen i husen den er gal med - derfor er basiron GENIAL. Den udtørrer bumsen totalt. Men der er det ved det, at det ikke er meningen, at man skal smøre sit ansigt ind i det. Man skal bruge det på de området hvor det er, og det er kanon, kanon hårdt for din hud. Jeg bruger det kun hvis jeg en slælden gang får en bums i udbrud.

Derudover er kaffegrums godt. En gang om ugen renser jeg mit ansigt i det. På nettet florerer en del opskrifter på hjemmelavede masker, mange af dem er kanon gode, fordi de indeholder naturlige produkter. Jeg har altid renset mit ansigt med alt muligt, og lige lidt har det hjulpet. Jeg renser kun med vand nu, giver det en god aloe vera creme, og så bruger jeg en gang om ugen kaffegrums, og engang i mellem de hjemmelavede masker. Ved at jeg renser mit ansigt med vand to gange om dagen fjerner jeg alt det snavs der ligger i porerne, der stopper dem til. Det har hjulpet rigtig meget på mit ansigt.

Anmeld

1. juni 2011

Hulubulu86

Basiron er det bedste, men husk ogsaa at bruge en rigtig god fugtighedscreme (evt decubal).

Anmeld

2. juni 2011

modesty

Dalacin kutan emulsion. Antibakteriel creme som kan fås på recept. Jeg havde prøvet alt muligt, også Basiron, og andre receptpligtige produkter. Dalacin var det eneste der hjalp mig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.