Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg søger nogle råd om uren hud..
Altså det er mange knopper/bumser der hurtigt bliver til en masse små sår..
Hvad kan man gøre for at få glat og fin hud uden bumser/knopper/sår i hovedet?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MissGeoh skriver: Jeg søger nogle råd om uren hud.. Altså det er mange knopper/bumser der hurtigt bliver til en masse små sår.. Hvad kan man gøre for at få glat og fin hud uden bumser/knopper/sår i hovedet?
Første prøvede jeg noget der hedder Proactiv Solution (Tror det er det hedder) Det hjalp i starten, men stoppede hurtigt..
Nu er jeg i gang med at prøve med Neutral serien...
Mira0911 skriver: Første prøvede jeg noget der hedder Proactiv Solution (Tror det er det hedder) Det hjalp i starten, men stoppede hurtigt.. Nu er jeg i gang med at prøve med Neutral serien...
Har prøvet næsten alt.. Og jeg synes bare ikke der er noget der hjælper.
MissGeoh skriver: Har prøvet næsten alt.. Og jeg synes bare ikke der er noget der hjælper.
Har du prøvet Proactiv?
Mira0911 skriver: Har du prøvet Proactiv?
Jo, men det hjælper ikke rigtig synes jeg ikke.. Og så er det jo reet dyrt..
MissGeoh skriver: Jo, men det hjælper ikke rigtig synes jeg ikke.. Og så er det jo reet dyrt..
Jeps det er dyrt...
Prøv Neutral serien... Den er næsten lige kommet på markedet... Og giv det tid..
Jeg er selv en type der ikke er for god til at give ting tid...
Apoteket har noget der hedder basiron mener jeg. det har jeg brugt og jeg synes faktisk det hjalp. det udtørre huden meget men det er altså det værd.
samantha1986 skriver: Apoteket har noget der hedder basiron mener jeg. det har jeg brugt og jeg synes faktisk det hjalp. det udtørre huden meget men det er altså det værd.
Okay, det kunne være det skulle prøves..
Jeg bruger Manhattan Clearface fra Matas Det virker super godt på mig og koster kun 60 kr pr. stk.
Ploffer skriver: Jeg bruger Manhattan Clearface fra Matas Det virker super godt på mig og koster kun 60 kr pr. stk.
Det kunne os være det skulle prøves..
Men det er jo forskelligt fra person til person.. Men det er værd at prøve.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128