Jonte 13 mdr, billedspam

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juni 2011

6800

Rosa skriver:

Jonathan er nu 13 måneder, og det skal da lige fejres med en gang billedspam - igen  Han er en fest at være sammen med, er liiige på nippet til at gå, har taget de første meget usikre skridt og kan stå i 30 sekunder ad gangen før han sætter sig. Han sover igennem (HALELUJA - der må jubles kollektivt over hele baby.dk!!!) og er nyligen begyndt at spise en anelse mere varieret - men det er stadig nemmest med ting der har grød/mos-konsistens... Og jeg eeeeeeelsker ham bare - hele tiden. Er begyndt at hente ham tidligere og tidligere fordi jeg bare savner ham 

Lækker med lækker på...en skam i bor så langt væk, er sikker på det kunne være et godt mach for Madicken

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2011

Rosa

6800 skriver:

Lækker med lækker på...en skam i bor så langt væk, er sikker på det kunne være et godt mach for Madicken

Ja, den labre lille larve kunne sagtens få chancen 

Anmeld

1. juni 2011

6800

Rosa skriver:

Ja, den labre lille larve kunne sagtens få chancen 

jep er sikker på de kunne blive et godt par....2  lækre børn med navne fra Atrid Lingren....det kan da kun gå godt  its ment to be

Anmeld

1. juni 2011

sne190810

Hahah, jeg har lige taget mig selv i at grynte og smile over det sidste billed .. Elskværdigt

Anmeld

2. juni 2011

MariaJ

Dejlige billeder  og tillykke med nattesøvnen. Den leg med gryden er også et stort hit her i huset

Anmeld

2. juni 2011

Sabsy

Hvor er han bare kær Pakken er sendt - og kan se i har samme skæve lampe fra IKEA som os Den kan bare IKKE blive lige!! :/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.