Jonte 13 mdr, billedspam

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.047 visninger
15 svar
0 synes godt om
1. juni 2011

Rosa

Jonathan er nu 13 måneder, og det skal da lige fejres med en gang billedspam - igen  Han er en fest at være sammen med, er liiige på nippet til at gå, har taget de første meget usikre skridt og kan stå i 30 sekunder ad gangen før han sætter sig. Han sover igennem (HALELUJA - der må jubles kollektivt over hele baby.dk!!!) og er nyligen begyndt at spise en anelse mere varieret - men det er stadig nemmest med ting der har grød/mos-konsistens... Og jeg eeeeeeelsker ham bare - hele tiden. Er begyndt at hente ham tidligere og tidligere fordi jeg bare savner ham 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2011

Becks

Rosa skriver:

Jonathan er nu 13 måneder, og det skal da lige fejres med en gang billedspam - igen  Han er en fest at være sammen med, er liiige på nippet til at gå, har taget de første meget usikre skridt og kan stå i 30 sekunder ad gangen før han sætter sig. Han sover igennem (HALELUJA - der må jubles kollektivt over hele baby.dk!!!) og er nyligen begyndt at spise en anelse mere varieret - men det er stadig nemmest med ting der har grød/mos-konsistens... Og jeg eeeeeeelsker ham bare - hele tiden. Er begyndt at hente ham tidligere og tidligere fordi jeg bare savner ham 

SUK

Anmeld

1. juni 2011

sarahb

endelig, han er jo bare SÅ dejlig og du er bare så smuk Skønne

Anmeld

1. juni 2011

Rosa

sarahb skriver:

endelig, han er jo bare SÅ dejlig og du er bare så smuk Skønne

Oho - ros 

Anmeld

1. juni 2011

NJN

Sikke en dejlig dreng du har. 

Anmeld

1. juni 2011

Rosa

Juli93 skriver:

Sikke en dejlig dreng du har. 

Tak!

Anmeld

1. juni 2011

Milka

åh, det sidste billede!!  

babyer ligger bare altid med benene oppe i luften, det er så sødt!!! (hmm, det gør pigerne i øvrigt stadig, nu jeg tænker over det, og de er 2,3)

men nu er han jo ikke en baby mere, den lille jonte. du er tumlingemor, rosa! a whole different ballgame 

Anmeld

1. juni 2011

Frøken J.

Han er bare så lækker!

Anmeld

1. juni 2011

Rosa

åh, det sidste billede!!  

babyer ligger bare altid med benene oppe i luften, det er så sødt!!! (hmm, det gør pigerne i øvrigt stadig, nu jeg tænker over det, og de er 2,3)

men nu er han jo ikke en baby mere, den lille jonte. du er tumlingemor, rosa! a whole different ballgame 

Det må du nok sige!!!  Det her er 10 minutter gammelt 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

1. juni 2011

Rosa

Secrets skriver:

Han er bare så lækker!

Tak 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.