Gode bøger om børn 1 år+

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juni 2011

Risen

Tanja. skriver:

er det med porto eller uden porto læste lige om den og den lyder rigtig god

Uden - hvor meget tror du porto koster? Jeg er sådan en hat til at finde ud af det.. Bogen er ikke så tyk 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2011

Koen.

Risen skriver:

Uden - hvor meget tror du porto koster? Jeg er sådan en hat til at finde ud af det.. Bogen er ikke så tyk 

uuhhh måske omkring 40 kr, ja ved det ikke, det kommer an på hvad den vejer på postdk. hjemmeside kan man se det

Anmeld

2. juni 2011

Risen

Tanja. skriver:

uuhhh måske omkring 40 kr, ja ved det ikke, det kommer an på hvad den vejer på postdk. hjemmeside kan man se det

Ja det plejer jeg også at gøre men skyder altid for lavt. Går på posthuset i morgen og spørger der Skal alligevel derned 

Anmeld

2. juni 2011

Koen.

Risen skriver:

Ja det plejer jeg også at gøre men skyder altid for lavt. Går på posthuset i morgen og spørger der Skal alligevel derned 

bare i orden

Anmeld

2. juni 2011

smokin

du skal købe tumlingens kalender. 

http://www.babykalenderen.dk/

jeg har babykalenderen. den fortæller om barnet 1. år uge for uge.. og tumlinge kalenderen fortæller om de næste par år

Anmeld

3. juni 2011

Risen

Tanja. skriver:

bare i orden

Hej smukke, tror den vil komme til at koste 30-35 kroner for porto har lige været på vægten. Hvis det er mindre så får du selvfølgelig bare de penge tilbage Er du interesseret? 

Anmeld

3. juni 2011

Enayia

Zette skriver:

du skal købe tumlingens kalender. 

http://www.babykalenderen.dk/

jeg har babykalenderen. den fortæller om barnet 1. år uge for uge.. og tumlinge kalenderen fortæller om de næste par år

Det var også den jeg ville anbefale

Anmeld

3. juni 2011

Koen.

Risen skriver:

Hej smukke, tror den vil komme til at koste 30-35 kroner for porto har lige været på vægten. Hvis det er mindre så får du selvfølgelig bare de penge tilbage Er du interesseret? 

hej søde.
jeg ville rigtig gerne lige nå at læse anmeldelser på den anden bog der er nævnt inden jeg beslutter mig. er det okay??

Anmeld

3. juni 2011

Risen

Tanja. skriver:

hej søde.
jeg ville rigtig gerne lige nå at læse anmeldelser på den anden bog der er nævnt inden jeg beslutter mig. er det okay??

Helt iorden 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.