Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Tanja. skriver: er det med porto eller uden porto læste lige om den og den lyder rigtig god
er det med porto eller uden porto læste lige om den og den lyder rigtig god
Uden - hvor meget tror du porto koster? Jeg er sådan en hat til at finde ud af det.. Bogen er ikke så tyk
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Risen skriver: Uden - hvor meget tror du porto koster? Jeg er sådan en hat til at finde ud af det.. Bogen er ikke så tyk
Tanja. skriver: uuhhh måske omkring 40 kr, ja ved det ikke, det kommer an på hvad den vejer på postdk. hjemmeside kan man se det
uuhhh måske omkring 40 kr, ja ved det ikke, det kommer an på hvad den vejer på postdk. hjemmeside kan man se det
Ja det plejer jeg også at gøre men skyder altid for lavt. Går på posthuset i morgen og spørger der Skal alligevel derned
Risen skriver: Ja det plejer jeg også at gøre men skyder altid for lavt. Går på posthuset i morgen og spørger der Skal alligevel derned
du skal købe tumlingens kalender.
http://www.babykalenderen.dk/
jeg har babykalenderen. den fortæller om barnet 1. år uge for uge.. og tumlinge kalenderen fortæller om de næste par år
Tanja. skriver: bare i orden
bare i orden
Hej smukke, tror den vil komme til at koste 30-35 kroner for porto har lige været på vægten. Hvis det er mindre så får du selvfølgelig bare de penge tilbage Er du interesseret?
Zette skriver: du skal købe tumlingens kalender. http://www.babykalenderen.dk/ jeg har babykalenderen. den fortæller om barnet 1. år uge for uge.. og tumlinge kalenderen fortæller om de næste par år
Det var også den jeg ville anbefale
Risen skriver: Hej smukke, tror den vil komme til at koste 30-35 kroner for porto har lige været på vægten. Hvis det er mindre så får du selvfølgelig bare de penge tilbage Er du interesseret?
Tanja. skriver: hej søde.jeg ville rigtig gerne lige nå at læse anmeldelser på den anden bog der er nævnt inden jeg beslutter mig. er det okay??
hej søde.jeg ville rigtig gerne lige nå at læse anmeldelser på den anden bog der er nævnt inden jeg beslutter mig. er det okay??
Helt iorden
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128