Gode bøger om børn 1 år+

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

590 visninger
18 svar
0 synes godt om
1. juni 2011

Koen.

godaften de damer

Jeg kunne rigtig gerne tænker mig at læse om hvad der sker med troldepigens (13 mdr) udvikling for tiden og fremover, både fysisk og psykisk. tror det ville hjælpe mig til bedre at kunne hjælpe Lærke i denne svære tid for hun vil RIGTIG gerne fortælle og udtrykke sig, men det er svært når hun er bedst motorisk og knap så god "sproglig" endnu, for hun bliver ofte helt rasende i sin iver over at udtrykke sig

Så kender i nogle gode bøger i kan anbefale?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2011

Koen.

2. juni 2011

Koen.

slet ingen der kender nogle gode bøger

Anmeld

2. juni 2011

Koen.

????

Anmeld

2. juni 2011

Risen

Tanja. skriver:

godaften de damer

Jeg kunne rigtig gerne tænker mig at læse om hvad der sker med troldepigens (13 mdr) udvikling for tiden og fremover, både fysisk og psykisk. tror det ville hjælpe mig til bedre at kunne hjælpe Lærke i denne svære tid for hun vil RIGTIG gerne fortælle og udtrykke sig, men det er svært når hun er bedst motorisk og knap så god "sproglig" endnu, for hun bliver ofte helt rasende i sin iver over at udtrykke sig

Hej søde. Jeg har lige sat nogle til salg men den jeg vil anbefale er et spædbarn dagbog. Den er super god handler om hvor meget børnene egentlig forstår og hvorfor. Og det er ikke kun om spædbørn den følger 1 dreng op til jeg mener det er skolealderen

Anmeld

2. juni 2011

Koen.

Risen skriver:

Hej søde. Jeg har lige sat nogle til salg men den jeg vil anbefale er et spædbarn dagbog. Den er super god handler om hvor meget børnene egentlig forstår og hvorfor. Og det er ikke kun om spædbørn den følger 1 dreng op til jeg mener det er skolealderen

ej super smukke, hvad vil du have for den

Anmeld

2. juni 2011

Risen

Tanja. skriver:

ej super smukke, hvad vil du have for den

Tænker 80 kroner? Den koster omkring 200 normalt  

Anmeld

2. juni 2011

Risen

Tanja. skriver:

godaften de damer

Meeen det er mest psykisk! Prøv at søge om det på google.dk og se om det er noget for dig 

Anmeld

2. juni 2011

Koen.

Risen skriver:

Tænker 80 kroner? Den koster omkring 200 normalt  

er det med porto eller uden porto læste lige om den og den lyder rigtig god

Anmeld

2. juni 2011

Koen.

Risen skriver:

Meeen det er mest psykisk! Prøv at søge om det på google.dk og se om det er noget for dig 

det er netopdet psykiske jeg gerne vil læse om så jeg bedre kan hjælpe og forstå hende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.