smillaluna skriver:
Jeg skriver lige en samlet besked til jer allesammen
Mange tak for jeres svar.
Tror jeg vil prøve at ringe rundt til forskellige tandlæger og høre hvad de tager for at lave min tand. I forhold til de priser i forskellige oplyser, synes jeg 9000 lyder af alt for meget
. Bliver ærlig talt lidt sur hvis han prøver at tage røven på mig
. Han var så fræk at sige til mig at det da bare lige er 2 børnechecks så er den ude af verden. Dumme skid
.
Ved næste folketingsvalg vil jeg sætte mit kryds ved "tandlægehjælp betalt via skatten" rubrikken

Er du egentlig medlem af "danmark"? Måske de kan dække noget?
Og er enig med de andre. Synes det lyder meget højt. Ved godt der er forskel på hvad tandlægerne tager for det. Men det er ihvertfald et par tusind for meget!
Ved godt at det generelt virker meget dyrt at få lavet tænder. Men man skal også huske at der sidder en tandteknikker bag, og laver tanden/kronen specielt til hver enkelt kunde. Min mor er tandteknikker, og det er sgu virkelig håndværk! Når det så er sagt, så er det dyrt, og mange tandlæger tager overpris for deres del af arbejdet. Så jeg ville ringe rundt og høre.
Mener der er en eller anden hjemmeside hvor man kan tjekke tandlæge priser? Og vær også lige opmærksom på, at nogle får produceret i Kina, og andre i DK. Og hvad end der bliver sagt, er der altså på længere sigt kvalitetsforskel.
Anmeld