Den lille hikker..??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juni 2011

Sitrani

SussieThyssen skriver:

Ja..og det er da ganske hyggeligt og sjovt, når de ligger der og hopper...meeen måske knapt så meget når det er lige op over barsel og maven er på eksplotionsstadiet...så kan det faktisk godt gøre ret nas

Hehe.. Jeg går på barsel på mandag, og indtil videre har det ikke gjort ondt... men hvem ved.... maven skal jo også vokse lidt endnu  selvom jeg virkelig håber at den lille kommer ud lidt før termin - har nemlig bækkenløsning, og har rigtig ondt... så ville gerne være fri for den tunge mave, og snart se vores lille guldklump

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2011

SussieThyssen

STN skriver:

Hehe.. Jeg går på barsel på mandag, og indtil videre har det ikke gjort ondt... men hvem ved.... maven skal jo også vokse lidt endnu  selvom jeg virkelig håber at den lille kommer ud lidt før termin - har nemlig bækkenløsning, og har rigtig ondt... så ville gerne være fri for den tunge mave, og snart se vores lille guldklump

Jeg har også haft bækkenløsning med mine..men det fødte jeg nu ikke tidligere af

Men det er træls de sidste hårde uger

Anmeld

1. juni 2011

Sitrani

SussieThyssen skriver:

Jeg har også haft bækkenløsning med mine..men det fødte jeg nu ikke tidligere af

Men det er træls de sidste hårde uger

Nej... håber også kun på at den måske kunne komme noget før, så jeg ikke skal bære sådan rundt på den store mave.... og ja, de sidste uger her er hårde... er sat til d. 2 juli, så der er heldigvis ikke så længe til, men længe NOK

Anmeld

1. juni 2011

Fenja09

Jeg har lige snakket med kæresten idag om, at jeg tror at vores bebs også hikker rimelig tit, da det ikke føles som spark, men som du beskriver små hurtige sammentrækninger - går ud fra at det er helt normalt

/Fenja

Anmeld

1. juni 2011

SussieThyssen

STN skriver:

Nej... håber også kun på at den måske kunne komme noget før, så jeg ikke skal bære sådan rundt på den store mave.... og ja, de sidste uger her er hårde... er sat til d. 2 juli, så der er heldigvis ikke så længe til, men længe NOK

Ja..helt enig.
Held og lykke med det

Anmeld

1. juni 2011

-Milla-

Ej, hvor sjovt.
Vores lillemand hikker også rigtig meget. Faktisk så har han lidt et mønster, hikker gerne morgen og aften, når jeg ligger i sengen og ofte også flere gange i løbet af dagen.
Jeg synes det er hyggeligt og gør det lidt personligt, som du også skriver.
Det har også været rart i den periode, hvor man ikke mærker så meget til spark, så ved man ud fra hikken, at han stadig har det godt inde i maven.

Anmeld

1. juni 2011

2721

STN skriver:

Hej piger

Jeg ved godt, at lille baby inde i maven kan få hikke af at lave åndedrætsøvelser i fostervandet.. Men vores lille hikker rigtig tit, sådan nærmest flere gang om dagen!? Eller det mener jeg da i hvert fald, fordi det ikke føles som spark, men små rytmiske sammentrækninger...? Er vores baby bare helt vild med at øve sig i trække vejret, eller er det noget jeres babyer også gør, altså hikker meget??

Charlie hikkede også den halv dagDet samme gjorde han da han kom ud. Han har faktisk stadig hikke næsten hverdag

Anmeld

1. juni 2011

twiggi

min hikkede meget i maven og gør det ligså meget nu 12 dage gammel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.