Den lille hikker..??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.557 visninger
17 svar
0 synes godt om
1. juni 2011

Sitrani

Hej piger

Jeg ved godt, at lille baby inde i maven kan få hikke af at lave åndedrætsøvelser i fostervandet.. Men vores lille hikker rigtig tit, sådan nærmest flere gang om dagen!? Eller det mener jeg da i hvert fald, fordi det ikke føles som spark, men små rytmiske sammentrækninger...? Er vores baby bare helt vild med at øve sig i trække vejret, eller er det noget jeres babyer også gør, altså hikker meget??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2011

JustAnotherName

Hej piger

Jeg ved godt, at lille baby inde i maven kan få hikke af at lave åndedrætsøvelser i fostervandet.. Men vores lille hikker rigtig tit, sådan nærmest flere gang om dagen!? Eller det mener jeg da i hvert fald, fordi det ikke føles som spark, men små rytmiske sammentrækninger...? Er vores baby bare helt vild med at øve sig i trække vejret, eller er det noget jeres babyer også gør, altså hikker meget??

Mine piger hikkede også meget, da jeg var gravid med dem

Det er helt almindeligt, og okay!  ...Jeg nød kontakten det gav.

Anmeld

1. juni 2011

Mira0911

Jeg husker også tydeligt i min graviditet med den første, hvor meget Julie hikkede... Tror det er meget normalt, at det er lidt eller meget fra dag til dag... 

Anmeld

1. juni 2011

Sitrani

JustAnotherName skriver:

Mine piger hikkede også meget, da jeg var gravid med dem

Det er helt almindeligt, og okay!  ...Jeg nød kontakten det gav.

Okay... Undrer mig bare, fordi det er så ofte... haha  Men var ikke i tvivl om at det, som sådan, var normalt... det er en sjov følelse, at der ligger én og hikker inden i éns krop....

Anmeld

1. juni 2011

ledermus

STN skriver:

Hej piger

Oliver hikkede også meget mens han lå inde i maven nogle dage også op til flere gange og efter han er blevet født hikker han stadig tit og ofte

Anmeld

1. juni 2011

Sitrani

ledermus skriver:

Oliver hikkede også meget mens han lå inde i maven nogle dage også op til flere gange og efter han er blevet født hikker han stadig tit og ofte

Hehe.. ok, så kan det være jeg får en lille hikke-baby, når han/hun vælger at komme ud

Anmeld

1. juni 2011

JustAnotherName

STN skriver:

Hehe.. ok, så kan det være jeg får en lille hikke-baby, når han/hun vælger at komme ud

Det er ikke usandsyneligt 

Anmeld

1. juni 2011

SussieThyssen

STN skriver:

Hej piger

Mine har også hikket...og ISÆR den mellemste.
Hun hikkede konstant og hun gør det stadig LOL Og nu er hun altså 20 år.
Hun hikker når hun er sulten, mæt eller træt, hvis hun bliver kold, træt, får hovedet nedad og så hikker hun også bare ind imellem LOL
Og hun har den mest imponerende hikke, ganske som hun havde i min mave
Og det er faktisk når de drikker af fostervandet, de får hikke, ikke når de laver åndedrætsøvelser

Kærligst
Sussie

Anmeld

1. juni 2011

Sitrani

SussieThyssen skriver:

Mine har også hikket...og ISÆR den mellemste.
Hun hikkede konstant og hun gør det stadig LOL Og nu er hun altså 20 år.
Hun hikker når hun er sulten, mæt eller træt, hvis hun bliver kold, træt, får hovedet nedad og så hikker hun også bare ind imellem LOL
Og hun har den mest imponerende hikke, ganske som hun havde i min mave
Og det er faktisk når de drikker af fostervandet, de får hikke, ikke når de laver åndedrætsøvelser

Kærligst
Sussie

Okay, vidste bare det var noget med fostervandet.. hehe...

Skægt, at hun stadig hikker lige så meget den dag i dag... synes også det giver den lille inde i maven lidt personlighed på én eller anden måde! Og i din den mellemstes tilfælde kan man jo så se, at det hænger ved

Anmeld

1. juni 2011

SussieThyssen

STN skriver:

Okay, vidste bare det var noget med fostervandet.. hehe...

Skægt, at hun stadig hikker lige så meget den dag i dag... synes også det giver den lille inde i maven lidt personlighed på én eller anden måde! Og i din den mellemstes tilfælde kan man jo så se, at det hænger ved

Ja..og det er da ganske hyggeligt og sjovt, når de ligger der og hopper...meeen måske knapt så meget når det er lige op over barsel og maven er på eksplotionsstadiet...så kan det faktisk godt gøre ret nas

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.