Termin :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juni 2011

mortilnoahogmelina

Vi har os haft givet de moclyn dråber der bliver snakket om , og jeg havde ikk lægen med ind over.. det afhjalp rigtig meget med hans luft i maven ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2011

Moar2011

Pernille08 skriver:

Øv øv , Noah træk os benene op under sig og udbrød i det største skrig , av ...
Nej vi slås stadig virkelig meget med afføringen , - han er 5 måneder nu og får dagligt movicol . Men han kan sku ikk altid alligevel , og tit må vi hjælpe ham af med det ..
Vi er endda overgået til grød for det skulle hjælpe med afføringen , det synes jeg bare slet ikk det har ..

Så hAR jeg desværre ingen gode råd med på vejen

puha det er bare så hårdt til tider .. storm sover heller ikk ordenligt fordi han har det med maven, ligeså snart han vågner græder han , virkelig  .. valgte du selv at give ham dem der til maven eller havde du lægen med ind over

Anmeld

1. juni 2011

mortilnoahogmelina

Babyklar skriver:

puha det er bare så hårdt til tider .. storm sover heller ikk ordenligt fordi han har det med maven, ligeså snart han vågner græder han , virkelig  .. valgte du selv at give ham dem der til maven eller havde du lægen med ind over

Jeg valgte det selv , der er ingen som har ville hjælpe os , vi har endda været indlagt de drejede ham rundt i luftet og sagde han er en sund og rask dreng .
Ja det er han os men drengen kan altså ja undskyld men ikke skide selv

Det er præcis som med Noah han sov heller ikke ordentligt i starten . Så hårdt

Anmeld

2. juni 2011

Moar2011

Pernille08 skriver:

Jeg valgte det selv , der er ingen som har ville hjælpe os , vi har endda været indlagt de drejede ham rundt i luftet og sagde han er en sund og rask dreng .
Ja det er han os men drengen kan altså ja undskyld men ikke skide selv

Det er præcis som med Noah han sov heller ikke ordentligt i starten . Så hårdt

var nede at købe dem igår og fik afvide jeg ikke måtte give storm dem uden spen eller lægen hacde sagt ok

Anmeld

2. juni 2011

mortilnoahogmelina

Babyklar skriver:

var nede at købe dem igår og fik afvide jeg ikke måtte give storm dem uden spen eller lægen hacde sagt ok

Det ved jeg godt de siger . Men det er ikke noget farligt som kan skade barnet , vi snakkede bare med lægen om det til næste besøg og hun synes det var helt fint at prøve .
Man kan jo os købe det i håndkøb så er der ikke noget farligt i det .
Men ellers så tag en snak med din læge eller sp om det inden du giver ham det .

Anmeld

2. juni 2011

bobbles

min pige havde os mange problemer med maven, jeg tog hende op så hun kunne lægge strakt på min arm, holdte hendes nakke, gik lidt rundt med hende, eller nussede hende på maven i urets retning det elskede hun, det hjalp lidt på maven..

Anmeld

5. juni 2011

Stjernestoev

Mener det hjælper at varme lidt babyolie lidt op, og massere babys mave, i cirkelbevægelser, ud fra navlen, uret rundt :-)
Fik det gjort meget da jeg var lille, og havde forstoppelse.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.