Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Pernille08 skriver: Øv øv , Noah træk os benene op under sig og udbrød i det største skrig , av ... Nej vi slås stadig virkelig meget med afføringen , - han er 5 måneder nu og får dagligt movicol . Men han kan sku ikk altid alligevel , og tit må vi hjælpe ham af med det .. Vi er endda overgået til grød for det skulle hjælpe med afføringen , det synes jeg bare slet ikk det har .. Så hAR jeg desværre ingen gode råd med på vejen
Øv øv , Noah træk os benene op under sig og udbrød i det største skrig , av ... Nej vi slås stadig virkelig meget med afføringen , - han er 5 måneder nu og får dagligt movicol . Men han kan sku ikk altid alligevel , og tit må vi hjælpe ham af med det .. Vi er endda overgået til grød for det skulle hjælpe med afføringen , det synes jeg bare slet ikk det har .. Så hAR jeg desværre ingen gode råd med på vejen
puha det er bare så hårdt til tider .. storm sover heller ikk ordenligt fordi han har det med maven, ligeså snart han vågner græder han , virkelig .. valgte du selv at give ham dem der til maven eller havde du lægen med ind over
Babyklar skriver: puha det er bare så hårdt til tider .. storm sover heller ikk ordenligt fordi han har det med maven, ligeså snart han vågner græder han , virkelig .. valgte du selv at give ham dem der til maven eller havde du lægen med ind over
Pernille08 skriver: Jeg valgte det selv , der er ingen som har ville hjælpe os , vi har endda været indlagt de drejede ham rundt i luftet og sagde han er en sund og rask dreng . Ja det er han os men drengen kan altså ja undskyld men ikke skide selv Det er præcis som med Noah han sov heller ikke ordentligt i starten . Så hårdt
Jeg valgte det selv , der er ingen som har ville hjælpe os , vi har endda været indlagt de drejede ham rundt i luftet og sagde han er en sund og rask dreng . Ja det er han os men drengen kan altså ja undskyld men ikke skide selv Det er præcis som med Noah han sov heller ikke ordentligt i starten . Så hårdt
var nede at købe dem igår og fik afvide jeg ikke måtte give storm dem uden spen eller lægen hacde sagt ok
Babyklar skriver: var nede at købe dem igår og fik afvide jeg ikke måtte give storm dem uden spen eller lægen hacde sagt ok
min pige havde os mange problemer med maven, jeg tog hende op så hun kunne lægge strakt på min arm, holdte hendes nakke, gik lidt rundt med hende, eller nussede hende på maven i urets retning det elskede hun, det hjalp lidt på maven..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128