Babyklar skriver:

Idag er det den 1Juni, det var den da jeg fik som termin dato - det ville sige at jeg ville have termin idag
- men vidunderet valgte jo at kigge ud den 16 April istedet for 
Sidst sp'en var her, målte hun storm til 51cm og 3600g og det er iver 1uge siden - så det er ved at være en stor gut (ifølge mig) - Tiden flyver bare afsted, kan næsten ikke følge med, synes jeg ikk hihi
- Eelsker simpelthen rollen som forældre, det er så vidunderligt 
Storm kæmper stadig med ondt i mavsen, men børneafdelningen sagde også at det kunne tag lidt tid , så vi tager af og til mange skrige ture + en ulykkelige dreng
- så hvis i har nogen råd til at have ondt i mavsen, så tager jeg gerne imod dem med kys hånd
?
ville ikke så meget med indlæget, blot bare fortælle 
Stort tillykke med den store dreng
Nu har jeg ik noget for tidligt født barn , men tilgengæld har vi sloges meget og jeg mener MEGET med hans mave ..
I starten havde jeg en dreng der ville spise 24/7 - OG SKREG RESTEN AF TIDEN . av det var hårdt ..
Nu ved jeg ik hvad i har prøvede , men vi fik nogen gode råd med på vejen som har hjulpet os meget i staren .
Vi svøbede ham gik rundt med ham sådan ..
vi masserede hans mave ..
Vi pressede benene forsigtigt op under ham ..
og så cyklede vi med benene os ..
Og ved siden af fik han lactolose , han kunne heller ikk komme af med sin afføring .
Nu får han Movicol , det hjælper og han kan stort set komme af med sin afføring hver dag selv ..