Aalborg kommune giver mig stress!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juni 2011

Drømmeren1990

An&Jo skriver:

jamen det nytter jo ikke noget.. Sidder alene med et lille barn, kontoen er rippet på grund af regninger, og et underskud fra sidste måned på grund af manglende boligstøtte, og nu sidder jeg så med håret i postkassen angående huslejen.. Heldigvis har jeg en forstående bank som gerne hjælper mig, men har det sq også dårligt med at ringe og bede om hjælp hos dem hele tiden

Der er ikke andet at gøre end at ringe til dem til det bliver løst, eller selv møde op.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2011

Drømmeren1990

Millesmammi skriver:

LANGSOMME er slet ikke ordet! det tror ikke DE skal nå noget...

ja, de er virkelig langsomme! men man skal bare blive ved og ved med at ringe, og komme!

Ja det er så monster belastende. !

Anmeld

1. juni 2011

An&Jo

Drømmeren1990 skriver:

Der er ikke andet at gøre end at ringe til dem til det bliver løst, eller selv møde op.

Har tænkt mig at tage derned idag.. de har jo ikke telefontid om onsdagen, så det betyder personligt fremmøde, og så må de fortælle mig hvordan jeg skal ellers skal få det til at løbe rundt indtil jeg får den, ofr med en indkomst der lige nu kun ligger på 8500kr så er det sq svært at få til at køre rundt..

Anmeld

1. juni 2011

matryoshka

An&Jo skriver:

jeg håber da det er en fejl, for ellers bliver jeg en af dem der ikke kan betale for min pasning..

Vi har også delvist friplads, men fik det først i sidste øjeblik, hvor jeg allerede havde betalt for 2 mdr., og modtog brev om fripladsen, lige før den 3. (fulde) regning kom med posten.

Vi ringede til kommunen, for at høre om vi så skulle betale det fulde beløb eller om vi skulle trække det af, som vi lige havde fået at vide at vi ville få i støtte. Vi skulle slet ikke betale noget, de trak selv pengene fra, fra de tidligere måneder!

Snak med dem på kommunen, det er nok bare en fejl.

Anmeld

1. juni 2011

An&Jo

MajaPiraya skriver:

Vi har også delvist friplads, men fik det først i sidste øjeblik, hvor jeg allerede havde betalt for 2 mdr., og modtog brev om fripladsen, lige før den 3. (fulde) regning kom med posten.

Vi ringede til kommunen, for at høre om vi så skulle betale det fulde beløb eller om vi skulle trække det af, som vi lige havde fået at vide at vi ville få i støtte. Vi skulle slet ikke betale noget, de trak selv pengene fra, fra de tidligere måneder!

Snak med dem på kommunen, det er nok bare en fejl.

jeg skal også have snakket med dem.. Synes bare det er stressende at skulle døje med alt det her nu.. har også eksamener lige om lidt..

Anmeld

1. juni 2011

matryoshka

An&Jo skriver:

jeg skal også have snakket med dem.. Synes bare det er stressende at skulle døje med alt det her nu.. har også eksamener lige om lidt..

Det forstår jeg godt.. Jeg bliver også stresset af regninger og telefonsamtaler og andre 'unødvendige' ting.

Men det er hurtigt overstået.

Anmeld

1. juni 2011

An&Jo

MajaPiraya skriver:

Det forstår jeg godt.. Jeg bliver også stresset af regninger og telefonsamtaler og andre 'unødvendige' ting.

Men det er hurtigt overstået.

ja bortset fra at jeg er nødt til at gå derned fordi de ikke har telefontid idag, og har lukket imorgen..

Anmeld

2. juni 2011

Drømmeren1990

Hvordan gik det så?

Anmeld

2. juni 2011

An&Jo

Drømmeren1990 skriver:

Hvordan gik det så?

lavede en update på det.. hiver den da lige op..

Anmeld

2. juni 2011

Drømmeren1990

An&Jo skriver:

lavede en update på det.. hiver den da lige op..

Okay, træls du skal vente til mandag.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.