Aalborg kommune giver mig stress!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.376 visninger
20 svar
0 synes godt om
1. juni 2011

An&Jo

Jeg har nu boet her i 2 måneder, og jeg har ikke fået boligstøtte endnu, og idag har jeg lige fået en regning på dagplejen på trods af at jeg har friplads. :O

Borgerservice har ikke telefontid idag, så skal ned på selve kommunen for at snakke om boligstøtten.. Jeg er studerende og alene med barn, så det kan ihvertfald ikke passe jeg slet ikke skal have noget, og efter egen udregning "skylder" de mig 6000kr, jeg kan jo for dælen ikke betale min husleje uden..

Skulle bare lige ud med lidt galde, tak fordi i læste med..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2011

Aves.

An&Jo skriver:

Jeg har nu boet her i 2 måneder, og jeg har ikke fået boligstøtte endnu, og idag har jeg lige fået en regning på dagplejen på trods af at jeg har friplads. :O

Borgerservice har ikke telefontid idag, så skal ned på selve kommunen for at snakke om boligstøtten.. Jeg er studerende og alene med barn, så det kan ihvertfald ikke passe jeg slet ikke skal have noget, og efter egen udregning "skylder" de mig 6000kr, jeg kan jo for dælen ikke betale min husleje uden..

Skulle bare lige ud med lidt galde, tak fordi i læste med..

Øv altså...men det skal jo nok komme i orden...du får da i hvert fald pasning betalt når du er på su...

Anmeld

1. juni 2011

An&Jo

Eva. skriver:

Øv altså...men det skal jo nok komme i orden...du får da i hvert fald pasning betalt når du er på su...

tjaa, enten må de have lavet en regnefejl eller også så er min fripladsansøgning ikke gået igennem, for har jo netop modtaget en regning på pasning..

Anmeld

1. juni 2011

Ni-ko-li-ne

An&Jo skriver:

tjaa, enten må de have lavet en regnefejl eller også så er min fripladsansøgning ikke gået igennem, for har jo netop modtaget en regning på pasning..

det kan også være en fejl jo

Anmeld

1. juni 2011

Drømmeren1990

Jeg bor selv i Aalborg Kommune, og de er utrolig langsomme. Da jeg flyttede sammen med min kæreste og skulle have ændret boligstøtten, skete der ikke en skid. Og skulle kontakte dem flere gange. Herligt.

Anmeld

1. juni 2011

Aves.

An&Jo skriver:

De har nok bare krydset hinanden..

Anmeld

1. juni 2011

An&Jo

Ni-ko-li-ne skriver:

det kan også være en fejl jo

jeg håber da det er en fejl, for ellers bliver jeg en af dem der ikke kan betale for min pasning..

Anmeld

1. juni 2011

An&Jo

Drømmeren1990 skriver:

Jeg bor selv i Aalborg Kommune, og de er utrolig langsomme. Da jeg flyttede sammen med min kæreste og skulle have ændret boligstøtten, skete der ikke en skid. Og skulle kontakte dem flere gange. Herligt.

jamen det nytter jo ikke noget.. Sidder alene med et lille barn, kontoen er rippet på grund af regninger, og et underskud fra sidste måned på grund af manglende boligstøtte, og nu sidder jeg så med håret i postkassen angående huslejen.. Heldigvis har jeg en forstående bank som gerne hjælper mig, men har det sq også dårligt med at ringe og bede om hjælp hos dem hele tiden

Anmeld

1. juni 2011

Millesmammi

Drømmeren1990 skriver:

LANGSOMME er slet ikke ordet! det tror ikke DE skal nå noget...

ja, de er virkelig langsomme! men man skal bare blive ved og ved med at ringe, og komme!

Anmeld

1. juni 2011

An&Jo

Eva. skriver:

De har nok bare krydset hinanden..

Det håber jeg da..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.