Aalborg kommune giver mig stress!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.376 visninger
20 svar
0 synes godt om
1. juni 2011

An&Jo

Jeg har nu boet her i 2 måneder, og jeg har ikke fået boligstøtte endnu, og idag har jeg lige fået en regning på dagplejen på trods af at jeg har friplads. :O

Borgerservice har ikke telefontid idag, så skal ned på selve kommunen for at snakke om boligstøtten.. Jeg er studerende og alene med barn, så det kan ihvertfald ikke passe jeg slet ikke skal have noget, og efter egen udregning "skylder" de mig 6000kr, jeg kan jo for dælen ikke betale min husleje uden..

Skulle bare lige ud med lidt galde, tak fordi i læste med..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2011

Aves.

An&Jo skriver:

Jeg har nu boet her i 2 måneder, og jeg har ikke fået boligstøtte endnu, og idag har jeg lige fået en regning på dagplejen på trods af at jeg har friplads. :O

Borgerservice har ikke telefontid idag, så skal ned på selve kommunen for at snakke om boligstøtten.. Jeg er studerende og alene med barn, så det kan ihvertfald ikke passe jeg slet ikke skal have noget, og efter egen udregning "skylder" de mig 6000kr, jeg kan jo for dælen ikke betale min husleje uden..

Skulle bare lige ud med lidt galde, tak fordi i læste med..

Øv altså...men det skal jo nok komme i orden...du får da i hvert fald pasning betalt når du er på su...

Anmeld

1. juni 2011

An&Jo

Eva. skriver:

Øv altså...men det skal jo nok komme i orden...du får da i hvert fald pasning betalt når du er på su...

tjaa, enten må de have lavet en regnefejl eller også så er min fripladsansøgning ikke gået igennem, for har jo netop modtaget en regning på pasning..

Anmeld

1. juni 2011

Ni-ko-li-ne

An&Jo skriver:

tjaa, enten må de have lavet en regnefejl eller også så er min fripladsansøgning ikke gået igennem, for har jo netop modtaget en regning på pasning..

det kan også være en fejl jo

Anmeld

1. juni 2011