ladydan1 skriver:
Det kunne være mig der skrev det der...bortset fra jeg ikke er gravid, men har en fysisk skade der begrænser mig.
Jeg ved SÅÅÅÅÅÅ godt hvordan du har det og her er hvad jeg har gjort.
Jeg skrev alle mine frustrationer til manden. Skrev at jeg ikke følte han var en del af familielivet som jo OGSÅ indebærer at tage sliddet.
Skrev at når han kom hjem, handlede det IKKE om ham, for det havde hele hans arbejdsdag jo gjort men om OS som familie og altså børnene..jeg skrev og skrev og det blev udgangspunktet for nogle dybe snakke.
Her har jeg dog også blankt meldt ud at bliver det ikke bedre permanent så er jeg altså gået. Mit liv er for kort til at leve på HANS præmisser.
I har snart 3 børn under 4 år og det er pissehårdt!!! og han SKAL altså hjælpe mere til!
Især hvis du skal have lavet dit speciale til næste år.
Måske det vil hjælpe med skemaer med hvad der skal ordnes ??
Ja din mand skal også huskes men det bliver han også helt automatisk når DU får mere overskud! Ellers kan en sms eller to i løbet af dagen med et " jeg elsker dig" eller andet gøre underværker.
Men i må have snakket sammen.
Sisse
Jeg har faktisk overvejet madlavningsskema, hvor han kunne have et par aftner om ugen, en dag rugbrødsmadder og mig til resten.
Er faktisk ved at skaffe en barnepige til i aften, så vi kan komme ud og holde lidt i hånd.
Jeg har ingen planer om at stille ham noget ultimatum, men som nogen skrev før, så resulterer mere opmærksomhed fra mig i mere opmærksomhed til mig 
Ja, det er hårdt med små børn. Det er vi godt klar over, men Gud, hvor vi elsker det og dem!
Det bliver ikke altid sådan. Jeg kommer også ud at arbejde om et års tid, hvor jeg kommer til at tjene pænt mere end ham, så det kan være det justerer lidt på hjemmefronten 
Er godt klar over, at jeg først klager for så senere hen at forsvare ham, men nogle gange er der bare nogle ting, der skal ud!
Han er faktisk god til at sende søde smser til mig i løbet af dagen, men jeg tror jeg forstår kærligheden bedre i handling end i ord, selvom det jo varmer.