En der vil ud?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. maj 2011

Frøken J.

kitty skriver:

Ja altså, ikke sådan rigtigt.. Selvom jeg er 37+0 og krølfisen er velkommen. Desværre tror fisen den skal ud gennem min navle, eller noget lignende. Tossebaby!

Haha, nej hvor skægt! Det sætter de spæde puf jeg ser på egen mave lidt i perspektiv Glæder mig til at se resultatet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2011

twinboys

hi hi

Anmeld

31. maj 2011

Janni.

Ej da, jeg troede du ville i byen og feste.. Lige før jeg sprang op fra stolen og meldte mig 

Anmeld

31. maj 2011

VNB

kitty skriver:

Jeg synes det er gået hurtigt siden uge 20! Og nu tror jeg de sidste 30 dage kommer til at gå meeeega langsomt!

Psst, har sendt HELE min BA til vejleder idag, får tilbagemelding i morgen. Måske er jeg FÆRDIG. Kryds lige fingre, ikke? )

du er bare så sej altså!!!

krydser alt hvad der kan krydses!  selvfølgelig er den godkendt og du kan nu slappe af og nyde de sidste 30 dage i ro og mag

Anmeld

31. maj 2011

otlitrom

VNB skriver:

du er bare så sej altså!!!

krydser alt hvad der kan krydses!  selvfølgelig er den godkendt og du kan nu slappe af og nyde de sidste 30 dage i ro og mag

Jeg glæder mig SÅ meget til at kunne smække stængerne op i sofaen uden dårlig samvittighed. Jeg glæder mig faktisk til at være gravid på den gravide måde, ikke på den arbejdende. Tænk hvis jeg havde været uddannet, så havde jeg gået hjemme i 5 uger nu!!

Jeg håber ikke der går 30 dage, men det vides jo ikke. Om 30 dage bliver jeg sat igang, hvis ikke jeg har født selv. Det er da til at overskue

Anmeld

31. maj 2011

AnneBJ

kitty skriver:

Jeg synes det er gået hurtigt siden uge 20! 

HA! I told you so, remember?

Anyway, syret mavebillede! Felix møffede aldrig så meget at maven blev deform (på dén måde)... Men jeg har et lille filmklip af, at han sparker, det ser altså også sjovt ud!

Ih lille Krølle, kom til Kolding og besøg mig - i, eller uden på maven, er mig lige meget - så bager jeg chokoladekage...! 

Anmeld

31. maj 2011

LC

Ha ha, ser så sjovt ud når baby ligger og sparker/maser for få mave skindet til at sprænge så de kan komme ud den vej...

Da jeg var højgravid med min datter, lå hun også altid sådan der om aftenen... Jeg har nogle vilde små video klip, hvor man bare kan se en numse eller fod bule ud og så glide over til den anden side af maven... Synes det er ret sjovt at se også efter man har født...

Anmeld

31. maj 2011

otlitrom

AnneBJ skriver:

HA! I told you so, remember?

Anyway, syret mavebillede! Felix møffede aldrig så meget at maven blev deform (på dén måde)... Men jeg har et lille filmklip af, at han sparker, det ser altså også sjovt ud!

Ih lille Krølle, kom til Kolding og besøg mig - i, eller uden på maven, er mig lige meget - så bager jeg chokoladekage...! 

Det er ikke en krølfis for ingenting, den slår krøller på sig selv derinde

Jeg har sidste vejledning i morgen, og får jeg grønt lys er jeg som sagt riiimelig færdig med opgaven. Så har jeg jo lige pludselig barsel. Den kan jeg passende bruge et par timer af i Kolding Og chokoladekage? Jeg er mere end klar!

Anmeld

31. maj 2011

otlitrom

LC skriver:

Ha ha, ser så sjovt ud når baby ligger og sparker/maser for få mave skindet til at sprænge så de kan komme ud den vej...

Da jeg var højgravid med min datter, lå hun også altid sådan der om aftenen... Jeg har nogle vilde små video klip, hvor man bare kan se en numse eller fod bule ud og så glide over til den anden side af maven... Synes det er ret sjovt at se også efter man har født...

Jeg har ikke kunnet fange fisen på film, desværre. Men jeg fik dette billede idag, og jeg synes det siger det meget godt H*n har ikke vendt sig den sidste uge.. benene har været i den samme side hele tiden. Jeg tror den mangler plads derinde. Den er velkommen til at komme ud

Anmeld

31. maj 2011

otlitrom

Secrets skriver:

Haha, nej hvor skægt! Det sætter de spæde puf jeg ser på egen mave lidt i perspektiv Glæder mig til at se resultatet

Bare vent Det skal nok blive vildere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.