En der vil ud?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. maj 2011

Valle81

kitty skriver:

Ja altså, ikke sådan rigtigt.. Selvom jeg er 37+0 og krølfisen er velkommen. Desværre tror fisen den skal ud gennem min navle, eller noget lignende. Tossebaby!

HA ha,

Det er som at se min mave med Anton eller Arthur:0) De var så viiiiiiiiiiiiiiildt inde i maven hele tiden:0)

Dejligt billlede:0)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2011

Nessie

Vi fik desværre aldrig taget billeder af den underlige facon maven ind i mellem havde, kunne ellers være sjovt at have nu

Anmeld

31. maj 2011

otlitrom

Valle81 skriver:

HA ha,

Det er som at se min mave med Anton eller Arthur:0) De var så viiiiiiiiiiiiiiildt inde i maven hele tiden:0)

Dejligt billlede:0)

Det er helt skørt, og der er tosset meget gang i den derinde. Den begynder bare at blive så stærk af det gør ret ondt

Anmeld

31. maj 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

kitty skriver:

Det er helt skørt, og der er tosset meget gang i den derinde. Den begynder bare at blive så stærk af det gør ret ondt

Sejt billede. Hehe  Flot mave 

Anmeld

31. maj 2011

sarahb

WOOOOOW, hvor er det vildt...
Wrong Way baby...

Anmeld

31. maj 2011

Valle81

kitty skriver:

Ja,

Man kan nærmest mærke hvordan den kan strække sig og man tænker . ej om lidt sprækker min mave eller der kommer en arm eller fod ud gennemnavlen:0)

Og så kan de sparke ned i mellemgulvet så man tænker - shit - hvad skete der lige der:0)

Anmeld

31. maj 2011

VNB

hihi det ser bare heeeelt vildt ud!

Hvor er det altså sindsygt at du allerede er 37+.....! synes godt nok din graviditet er gået hurtigt  

(haha selvom den selvfølgelig er gået akkurat lige så hurtigt som alle andres.... )

Anmeld

31. maj 2011

otlitrom

Valle81 skriver:

Ja,

Man kan nærmest mærke hvordan den kan strække sig og man tænker . ej om lidt sprækker min mave eller der kommer en arm eller fod ud gennemnavlen:0)

Og så kan de sparke ned i mellemgulvet så man tænker - shit - hvad skete der lige der:0)

Det er helt utroligt, hvordan de kan møfle rundt derinde. Nogle gange bliver jeg lidt skræmt faktisk Det er bare meget alienagtigt, at der bor noget levende derinde, som jeg slet ikke har kontrol over.

Men det er en elsket alien

Anmeld

31. maj 2011

metski83

Haha

Anmeld

31. maj 2011

otlitrom

VNB skriver:

hihi det ser bare heeeelt vildt ud!

Hvor er det altså sindsygt at du allerede er 37+.....! synes godt nok din graviditet er gået hurtigt  

(haha selvom den selvfølgelig er gået akkurat lige så hurtigt som alle andres.... )

Jeg synes det er gået hurtigt siden uge 20! Og nu tror jeg de sidste 30 dage kommer til at gå meeeega langsomt!

Psst, har sendt HELE min BA til vejleder idag, får tilbagemelding i morgen. Måske er jeg FÆRDIG. Kryds lige fingre, ikke? )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.