Se mit impulskøb! :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. maj 2011

Mor til 'en, og nu snart 2 :o)

Glæd jer ti og kom ud og trille. det er en super dejlig vogn. Jeg har selv en Brio Sport i beige og brune farver fra 2007 da jeg fik min datter. og den kan heldigvis os bruges ti både dreng eller pige

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2011

Stéphanie

Isabeau skriver:

Var lige inde i Babysam og kigge lidt, da jeg faldt over denne her barnevogn; En Brio Sport! Måtte hive manden med hen og kigge, og han var lige så vild med den, som jeg var. Den er støvgrøn, vil jeg kalde det, så mener at den sagtens kan bruges til både dreng og pige.

Den stod til 2.999 kr. Nedsat med 2.500 kr.! Og vi har netop været på jagt efter en barnevogn - havde godt nok "købt" en på Gul&Gratis (skulle hente den i imorgen), men den skulle jeg give 2.000 kr. for var 2 år gammel.

Denne her skulle vi bare ha´! har fået lov at betale den over 3 gange, så d. 1. aug. kan jeg køre hjem med en splinterny barnevogn - det har jeg aldrig prøvet

Ville lige prale lidt

Ps. Nr. 2 billede, venligst udlånt herinde fra

Feeeeeeeeeeed barnevogn, har netop lige købt en præcis magen til  Og har bare hørt SÅ meget godt om den

Håber du bliver glad for dit impulskøb

Anmeld

31. maj 2011

Oliver,Troia&Wictor

Har selv købt en i grå til vores 3. barn, og den er så god.... er så glad for min

Anmeld

31. maj 2011

komodo

Isabeau skriver:

Jeg havde godt hørt om at man kunne betale lidt ad gangen, og så hente det, man havde købt når det var betalt ud

Normalt gjorde de det ikke med tilbudsvarer, men fordi jeg kunne lægge 1000 kr. med det samme, gik han med til den - ja, også pga. min kvindelige charme

Jaahh den kvindelige charme kan man som regel nå langt med, bruger det selv når jeg vil opnå noget

Anmeld

6. juni 2011

Orkide86

Fin vogn søde.. Den er osse rigtig god, magen til vores

Anmeld

6. juni 2011

Isabeau

Mirjam123 skriver:

Fin vogn søde.. Den er osse rigtig god, magen til vores

Ja, det er faktisk din skyld at det blev en Brio - du sagde engang, du var så glad for din

Køber faktisk ting efter hvad andre folk mener om det

Anmeld

6. juni 2011

Corn

Isabeau skriver:

Var lige inde i Babysam og kigge lidt, da jeg faldt over denne her barnevogn; En Brio Sport! Måtte hive manden med hen og kigge, og han var lige så vild med den, som jeg var. Den er støvgrøn, vil jeg kalde det, så mener at den sagtens kan bruges til både dreng og pige.

Den stod til 2.999 kr. Nedsat med 2.500 kr.! Og vi har netop været på jagt efter en barnevogn - havde godt nok "købt" en på Gul&Gratis (skulle hente den i imorgen), men den skulle jeg give 2.000 kr. for var 2 år gammel.

Denne her skulle vi bare ha´! har fået lov at betale den over 3 gange, så d. 1. aug. kan jeg køre hjem med en splinterny barnevogn - det har jeg aldrig prøvet

Ville lige prale lidt

Ps. Nr. 2 billede, venligst udlånt herinde fra

Uh Brio Sport kører herhjemme på tredje barn... OG den er stadig ligeså fantastisk som ved første og anden gang...

Lidt falmet og lidt slap i kalechen, men synes det er godt klaret med 3 børn indenfor fem år, den har ikke haft mange hvil-uden barn i

Anmeld

6. juni 2011

Orkide86

Isabeau skriver:

Ja, det er faktisk din skyld at det blev en Brio - du sagde engang, du var så glad for din

Køber faktisk ting efter hvad andre folk mener om det

Den er os bare kanon.. er rigtig glad for den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.