Se mit impulskøb! :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

984 visninger
17 svar
0 synes godt om
31. maj 2011

Isabeau

Var lige inde i Babysam og kigge lidt, da jeg faldt over denne her barnevogn; En Brio Sport! Måtte hive manden med hen og kigge, og han var lige så vild med den, som jeg var. Den er støvgrøn, vil jeg kalde det, så mener at den sagtens kan bruges til både dreng og pige.

Den stod til 2.999 kr. Nedsat med 2.500 kr.! Og vi har netop været på jagt efter en barnevogn - havde godt nok "købt" en på Gul&Gratis (skulle hente den i imorgen), men den skulle jeg give 2.000 kr. for var 2 år gammel.

Denne her skulle vi bare ha´! har fået lov at betale den over 3 gange, så d. 1. aug. kan jeg køre hjem med en splinterny barnevogn - det har jeg aldrig prøvet

Ville lige prale lidt

Ps. Nr. 2 billede, venligst udlånt herinde fra

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2011

B&J

ej hvor er det et uper lækkert impulskøb

Anmeld

31. maj 2011

Isabeau

B&J skriver:

ej hvor er det et uper lækkert impulskøb

Anmeld

31. maj 2011

Carina:-)

Den bliver du glad for-Brio er et godt mærke

Anmeld

31. maj 2011

Isabeau

Carina:-) skriver:

Den bliver du glad for-Brio er et godt mærke

Er jeg også sikker på

Anmeld

31. maj 2011

komodo

Uhhh bare jeg havde råd til at impulskøbe sådan en, super lækker vogn, har selv en brio sport, dog en noget ældre model , og selvfølgelig kan den bruges til begge køn, afhænger af "pynten" synes jeg

Anmeld

31. maj 2011

Isabeau

komodo skriver:

Uhhh bare jeg havde råd til at impulskøbe sådan en, super lækker vogn, har selv en brio sport, dog en noget ældre model , og selvfølgelig kan den bruges til begge køn, afhænger af "pynten" synes jeg

Kunne heldigvis få delt prisen op i 3, så kan hente den i august, når jeg kommer med det sidste afdrag

Anmeld

31. maj 2011

komodo

Isabeau skriver:

Kunne heldigvis få delt prisen op i 3, så kan hente den i august, når jeg kommer med det sidste afdrag

cool, kunne være man skulle overveje det, vil gerne have en ny

Anmeld

31. maj 2011

Troldemommi

den er da godt nok fin :-)

Anmeld

31. maj 2011

Isabeau

komodo skriver:

cool, kunne være man skulle overveje det, vil gerne have en ny

Jeg havde godt hørt om at man kunne betale lidt ad gangen, og så hente det, man havde købt når det var betalt ud

Normalt gjorde de det ikke med tilbudsvarer, men fordi jeg kunne lægge 1000 kr. med det samme, gik han med til den - ja, også pga. min kvindelige charme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.