Synoptik vil vist ikke have kunder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juni 2011

Vingummien

liwsmor skriver:

ja okay , det ikke fed måde komme ind i butik på. de kan godt være høflig selvom du bytte deres briller sidst, nogen der står i butik de skulle faktisk hellere være rengøringsdamer, da jeg syntes man skal være serviceminde og høflig når der kunden der kommer ind, ligemeget hvor øv dag det er ..

Ja, men hun troede jo ikke rigtig på mig dengang sidst, for i følge dem så skulle brillerne jo passe, var jo til øjenlæge og det hele og endte jo med de måtte give mig pengene tilbage

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2011

liwsmor

Vingummien skriver:

Ja, men hun troede jo ikke rigtig på mig dengang sidst, for i følge dem så skulle brillerne jo passe, var jo til øjenlæge og det hele og endte jo med de måtte give mig pengene tilbage

hold da kæft hvor vildt... nogen gang kører butikker bare på ordsprogtet at kunderne ikke har ret..

Anmeld

1. juni 2011

Vingummien

liwsmor skriver:

hold da kæft hvor vildt... nogen gang kører butikker bare på ordsprogtet at kunderne ikke har ret..

Ja tak nogle gange skal de vælge hvad for en form for butik de vil være i, for ikke alle der egner sig til kundekontakt

Anmeld

1. juni 2011

liwsmor

Vingummien skriver:

Ja tak nogle gange skal de vælge hvad for en form for butik de vil være i, for ikke alle der egner sig til kundekontakt

nej det er der godt nok ikke . . men tror bare fordi man er lidt imødekommende så kan man klarer stå i butik, man skulle kunne meget af stå i butik

Anmeld

1. juni 2011

Vingummien

liwsmor skriver:

nej det er der godt nok ikke . . men tror bare fordi man er lidt imødekommende så kan man klarer stå i butik, man skulle kunne meget af stå i butik

Ja, jeg ville ikke kunne gøre det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.