Synoptik vil vist ikke have kunder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.359 visninger
14 svar
0 synes godt om
31. maj 2011

Vingummien

Har altid fået briller og alt det der høre med til det hos dem.

For et år siden fik jeg lavet nye briller, men de kunne simpelhen ikke lave dem så jeg kunne bruge dem. Fair nok og fik så pengene tilbage for dem, og mine gamle er jo stadig pæne og behagelige.

Mine galas er jo så med tiden  blevet lidt små ridset, og går så der ind forbi idag for at ville bestille nogle nye glas.

Men det kunne de ikke, de kunne ikke lave de glas, for hvis nu der skete det samme som sidst og jeg prøvede at forklare at det jeg vil have nu var jo bare magen til det der er i dem jo

Men jeg gik så derfra med besked på at jeg kunne høre Thile ad og så oplysninger på mine mål på øjnene osv.

Og gik så derop og nu er der bestil nye glas, super søde mennesker der var i Thile

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2011

Nessie

Vingummien skriver:

For et år siden fik jeg lavet nye briller, men de kunne simpelhen ikke lave dem så jeg kunne bruge dem. Fair nok og fik så pengene tilbage for dem, og mine gamle er jo stadig pæne og behagelige.

Mine galas er jo så med tiden  blevet lidt små ridset, og går så der ind forbi idag for at ville bestille nogle nye glas.

Men det kunne de ikke, de kunne ikke lave de glas, for hvis nu der skete det samme som sidst og jeg prøvede at forklare at det jeg vil have nu var jo bare magen til det der er i dem jo

Men jeg gik så derfra med besked på at jeg kunne høre Thile ad og så oplysninger på mine mål på øjnene osv.

Og gik så derop og nu er der bestil nye glas, super søde mennesker der var i Thile

Lyder meget underligt, men så mistede de da lige en kunde

Anmeld

31. maj 2011

Diana...

Det lyder da mærkeligt. 

Jeg er mere end tilfredse med Synoptik. 

Anmeld

1. juni 2011

Vingummien

Diana... skriver:

Det lyder da mærkeligt. 

Jeg er mere end tilfredse med Synoptik. 

Det var jeg også før

Anmeld

1. juni 2011

Vingummien

Nessie skriver:

Lyder meget underligt, men så mistede de da lige en kunde

Ja helt sikkert

Anmeld

1. juni 2011

Mira0911

Herligt du fik hjælp i Thile... 

Anmeld

1. juni 2011

Vingummien

Mira0911 skriver:

Herligt du fik hjælp i Thile... 

Ja

Anmeld

1. juni 2011

liwsmor

Vingummien skriver:

ja de midste en kunde, men de gjort der service over for kunden godt.. man har pligt til servicere kunderne og hvis man ikke selv kan hjælpe er man meget serviceminde hvis man rådgiver kunder så kunden kan få hjælp et andet sted..

jeg ville sige i min salg og service øjne er det slet ikke dårligt det de har gjort. de har hjulpet dig videre selvom de ikke kunne hjælpe dig ..

Anmeld

1. juni 2011

Vingummien

liwsmor skriver:

ja de midste en kunde, men de gjort der service over for kunden godt.. man har pligt til servicere kunderne og hvis man ikke selv kan hjælpe er man meget serviceminde hvis man rådgiver kunder så kunden kan få hjælp et andet sted..

jeg ville sige i min salg og service øjne er det slet ikke dårligt det de har gjort. de har hjulpet dig videre selvom de ikke kunne hjælpe dig ..

Kan godt se det på den måde. men var mere måden hun gjorde det på. Knap så venlig.

Hun virkede jo nærmest irriteret på mig på forhånd grundet det briller de lavede sidst som ikke duede

Anmeld

1. juni 2011

liwsmor

Vingummien skriver:

Kan godt se det på den måde. men var mere måden hun gjorde det på. Knap så venlig.

Hun virkede jo nærmest irriteret på mig på forhånd grundet det briller de lavede sidst som ikke duede

ja okay , det ikke fed måde komme ind i butik på. de kan godt være høflig selvom du bytte deres briller sidst, nogen der står i butik de skulle faktisk hellere være rengøringsdamer, da jeg syntes man skal være serviceminde og høflig når der kunden der kommer ind, ligemeget hvor øv dag det er ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.