Øv man.. Lorte lopper..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juni 2011

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

hvis hun er indekat så husk også at spritte kattebakken... skold mad og vandskålen... og hvis hun har legetøj af nogen slags yt med det eller sørg for det bliver sprittet eller skoldet af...

Støvsugning af ALLE steder, og spritning af hylder og vindueskarme...

kan godt huske min bedsteforældre havde det en overgang da de havde gård med høns, kaniner og duer... og vilde katte der boede på høloftet... og så lille mig der rendte mellem alle disse vidunderlige dyr og slæbte lopper og andet med fra sted til sted og ind i huset...

måske prøve at bade hende inden næste kurstart? tænker bare at lopperne vel ikke altid allesammen dør af det der puttes lige der i nakken? så får du fjernet evt. æg og sådan inden kuren...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2011

o1Mutte

Wampires skriver:

hvis hun er indekat så husk også at spritte kattebakken... skold mad og vandskålen... og hvis hun har legetøj af nogen slags yt med det eller sørg for det bliver sprittet eller skoldet af...

Støvsugning af ALLE steder, og spritning af hylder og vindueskarme...

kan godt huske min bedsteforældre havde det en overgang da de havde gård med høns, kaniner og duer... og vilde katte der boede på høloftet... og så lille mig der rendte mellem alle disse vidunderlige dyr og slæbte lopper og andet med fra sted til sted og ind i huset...

måske prøve at bade hende inden næste kurstart? tænker bare at lopperne vel ikke altid allesammen dør af det der puttes lige der i nakken? så får du fjernet evt. æg og sådan inden kuren...

Puha en omgang  Tør ikke jokke hende i bad hun HADER vand. Hun flipper helt ud

Anmeld

1. juni 2011

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
o1Mutte skriver:

Puha en omgang  Tør ikke jokke hende i bad hun HADER vand. Hun flipper helt ud

gjorde vores katte skam også men på med et par arbejdshandsker og lange ærmer og så vaske grundigt igennem... det er jo for hendes eget bedste...

min plejefamilie fik en kattekilling hvor hendes hvide del af pelsen var helt grå af lopper der bare var ved at æde hende... hun kom i bad 5 gange i løbet af den første dag for bare at nedkæmpe det lidt... derefter fik hun tur med frontline i 2 omgange førend hun var helt fri... var så synd for hende...

til trods for vores badeture så blev hun en vidunderlig dame der elskede opmærksomhed

Anmeld

1. juni 2011

Lullaby

Vi ramte en periode hvor CLeo var så inficeret at jeg var grædefærdig. Vi brugte frontline i lange baner, sprøjtede herhjemme, vaskede tøjet, brugte luseshampoo osv men intet hjalp. Så skiftede vi til advantage og vupti 2 dage efter var stort set alle lopper væk. En uge senere var vi loppefri. Jeg er ligeglad med hvad de siget men efter vores erfaring så kan de altså godt blive immune..

Anmeld

1. juni 2011

o1Mutte

Wampires skriver:

gjorde vores katte skam også men på med et par arbejdshandsker og lange ærmer og så vaske grundigt igennem... det er jo for hendes eget bedste...

min plejefamilie fik en kattekilling hvor hendes hvide del af pelsen var helt grå af lopper der bare var ved at æde hende... hun kom i bad 5 gange i løbet af den første dag for bare at nedkæmpe det lidt... derefter fik hun tur med frontline i 2 omgange førend hun var helt fri... var så synd for hende...

til trods for vores badeture så blev hun en vidunderlig dame der elskede opmærksomhed

Kan godt være det bliver nødvendigt at smide hende i bad selvom jeg helst var fri

Øv en masse lopper stakkels pige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.