o1Mutte skriver:
Okay, hun skal have endnu en kur den 10. og hvis de ikke dør der pelser jeg hende! Ej men altså er så irriteret over det
For hun klør sig konstant og løber rundt (lidt somom hun tror hun kan løbe fra dem)
Syntes det er SÅ synd for hende..
Du må bare blive ved med at give hende kur - og ja det er synd for dem når de bliver rigtig generet af det. Den ene af mine katte - hankatten, er ekstremt allergisk overfor lopper og han var fyldt af dem da vi købte ham i sin tid - det tog rigtig lang tid at komme af med dem - så har været det hele igennem herhjemme...ja og dyrlægen var også indenover, da vi jo skulle have lavet en allergitest på ham - kostede os små 3000 kr
Derefter var det loppekur hver 4. uge på alle vores dyr ( 2 katte og 1 hund) i næsten et år, fordi hankatten selvfølgelig ikke måtte få det igen.
Men ser du ikke nogen effekt efter næste kur, så prøv evt at skifte mærke til f.eks Capstar. Kan være det hjælper 
Jeg plejer at give vores dyr loppekur fra forårets start ( ca. hver 6. uge) og så til sensommer/efterår. I vinterperioden holder jeg pause.
Anmeld