For hård ved mig selv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. maj 2011

Anonym trådstarter

A. skriver:

det lyder godn ok træls men pas på dig selv..jeg løfter dog over 17 kg mange gange om dagen plus mange kg på arb så kender det du beskriver

Måske er det også bare fordi jeg normalt ikke løfter så meget. Men madkontoen har været tom, så vores køleskabt var gabende tomt, og så måtte der jo pludselig storindkøb til

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2011

Anonym trådstarter

Holbæktrunten skriver:

Slap du bare af... Som du selv skriver, er man jo ikke syg bare fordi man er gravid. Lyt til din krop, og ret dig efter den. Det anbefales vist at gravide ikke løfter mere end 12-15 kg... Men tror nu det er de færreste der kan overholde det 100 pct. Selv prøver jeg at handle ind lidt oftere, så jeg ikke skal slæbe så meget op på anden sal. Mht at bevæge dig, så må du hellere end gerne motionere.. Udover det du her har beskrevet altså, som jo som sådan blot er alm dagligdags udfoldelse :0) husk ordentligt fodtøj! :0)

Det ville nok også være bedst at dele det ud, men madkontoen var helt tom i slutningen af måneden, så vi havde bare INTET Hehe. Men det har vi nu, så nu kan jeg dele det ud resten af tiden

Jeg skal også i gang i træningscenteret nu her jeg er færdig med eksamen. Bare stille og roligt. Gider ikke blive en couch-potato

Anmeld

31. maj 2011

A.

Anonym skriver:

Måske er det også bare fordi jeg normalt ikke løfter så meget. Men madkontoen har været tom, så vores køleskabt var gabende tomt, og så måtte der jo pludselig storindkøb til

nare husk at lytte til din krop det var jeg ikke særlig go til

Anmeld

31. maj 2011

Anonym trådstarter

A. skriver:

nare husk at lytte til din krop det var jeg ikke særlig go til

Det lover jeg! 

Anmeld

31. maj 2011

Anitta Kristiansen

Anonym skriver:

nej, hvor strengt! Men nej man skal self. ikke være for pusse-nusse, men man må jo også lytte til kroppens og dens begrænsninger! Det er jo forskelligt hvor meget man kan klare! Er ked af du måtte gennem det!

ja nemlig så bare husk og lyt til dig selv og din krop fandt jeg hvertfald ud af og skal du ikke være ked af det over. jeg klare mig. har min kæreste og har styr på alt til han kommer. så nu venter jeg bare til han er færdigbagt  

Anmeld

31. maj 2011

Anonym trådstarter

Anitta Kristiansen skriver:

ja nemlig så bare husk og lyt til dig selv og din krop fandt jeg hvertfald ud af og skal du ikke være ked af det over. jeg klare mig. har min kæreste og har styr på alt til han kommer. så nu venter jeg bare til han er færdigbagt  

Godt at få bagt de bebser! Hehe Jeg er rastløs, vi mangler en ny lejlighed, så vi kan lave børneværelse. Så vugge og puslebord står hos min mor pt, og iiih det irriterer mig jeg ikke kan pakke alt babygrej ud og lave babyværelse.. Øv.. Det hele står bare samlet i et babybadekar lige nu.

Anmeld

31. maj 2011

Anitta Kristiansen

Anonym skriver:

Godt at få bagt de bebser! Hehe Jeg er rastløs, vi mangler en ny lejlighed, så vi kan lave børneværelse. Så vugge og puslebord står hos min mor pt, og iiih det irriterer mig jeg ikke kan pakke alt babygrej ud og lave babyværelse.. Øv.. Det hele står bare samlet i et babybadekar lige nu.

ja glæder mig nu også til at kunne gøre ordentligt klar her om nogle dage. men enlig har de jo ikke brug for deres eget den første tid. men altid dejligt at have det på plads inden  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.