Er lidt bekymret for mavsen lige i dag.. er lidt over halvvejs i graviditeten... I dag startede jeg med at tage op på skolen. Der er ca. 3 km, gik 2/3 dele af vejen og cyklede resten. Bagefter cyklede jeg ned til supermarkedet og handlede stort ind. Havde en del i min rygsæk (den vejede 5,5 kilo vejede jeg den til herhjemme), og så havde jeg en fyldt MEGET tung indkøbspose, som jeg havde i cykelkurven. Og så trak jeg så cyklen hjem fra supermarkedet. Men på vejen hjem fik jeg nærmest sidestik, bare nederst i maven. Altså som føles ligesom når man har sidestik i siden. Og gik ellers meget langsomt. Blev jo desværre nødt til at løfte det hele op på 2. sal, og jeg skyder på posen nok har vejet de 7-10 kilo + de 5,5 jeg havde på ryggen
Har jeg løftet for meget? Har haft lidt ondt nederst i maven siden og er egentlig bare træt i benene.. Og er der grund til at bekymre mig? Har mærket min betteskid mosle lidt siden, så der er nu stadig liv derinde..
Lidt svært at gå fra at have en stærk krop til at kunne meget mindre, så er i tvivl om jeg har overvurderet mine evner..
Anmeld