Vil i ikk nok læse min ansøgning??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. maj 2011

CamillaSoefelt

Jeg vil da gerne læse den igennem for dig?

Cesoefelt@gmail.com

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2011

Sir William

Vil også gerne være behjælpelig, har gennem tiderne også skrevet en del ansøgninger og også fået dem vurderet af AS3.

Men vær opmærksom på, at det er rimelig hårde tider især hvis det er inden for Staten du søger.

Er selv ansat i Staten og inden for 2 år har vi nu haft 2 fyringsrunder.

I nyhederne i går, kom det også frem at nyuddannede har store problemer med at få et job.

Nå ja, mn mail er sirwilliam2006@gmail.com, hvis du vil have mine input.

Anmeld

31. maj 2011

Guldklumperne

Sulsted, 19. maj 2011 

Vedr. den ledige stilling som social og sundhedsassistent til Hellevadlund Plejecenter.

Det er med stor interesse, jeg har læst stillingsopslaget på www.jobnet.dk   vedrørende den ledige stilling som social og sundhedsassistent. Jeg mener, at mine kvalifikationer kan opfylde de stillede krav, og derfor er min interesse i stillingen blot endnu større.

Jeg søger stillingen, da jeg til fulde kan tilslutte mig jeres forventninger. Specielt har jeg lagt mærke til, i lægger vægt på arbejdsglæde, engagement og ærlighed. Jeg ønsker nye udfordringer, og har mod på at lære nyt både fagligt og personligt.

Hvad kan jeg tilbyde:

• ·         Min uddannelse som social og sundhedsassistent.
  • ·         Jeg har erfaring fra nuværende og tidligere job, og er derfor vant til at bevare overblikket – selv under pres.
  • ·         En medarbejder som er fleksibel og omstillingsparat.
  • ·         En medarbejder som er åben og ansvarsbevidst, og god til at arbejde i teams, men er samtidig ikke bange for at tage selvstændige beslutninger. Jeg omgås nemt kollegaer, beboere og pårørende.

Gennem min uddannelse som social og sundhedsassistent og min erfaring fra nuværende og tidligere job, har jeg et godt kendskab til, hvordan man håndterer mennesker i såvel positive og negative situationer. Jeg har primært arbejdet på kommunale plejecentre, hvor jeg udover de daglige pleje-, omsorgsopgaver har beskæftiget mig med sygeplejefaglige opgaver, dokumentation, samt kontakt til samarbejdspartnere som f.eks. fysioterapeuter, ergoterapeuter, praktiserende læger og sygehuse.

Jeg er en frisk og glad pige, der elsker at være sammen med andre mennesker. Jeg er en omsorgsfuld og pligtopfyldende person, som vægter samarbejdet med kollegaer højt. Jeg er serviceminded og arbejder seriøst med henblik på, at løse mine arbejdsopgaver bedst muligt.

Jeg håber, at dette har vakt jeres interesse, og glæder mig til at høre fra jer.

Venlig Hilsen

Tusinde tak fordi i gider

Jeg prøver lige, om jeg kan indsætte den her  og ja det er fordi der er rigtig mange om buddet, men føler bare at jeg ikk har en jordisk chance

Anmeld

31. maj 2011

Guldklumperne

Arggg det blev lidt rodet, men håber i kan læse det all

Anmeld

31. maj 2011

serinasmor

så lige du havde sat teksten ind

umiddelbart synes jeg det ser rigtig fint ud ..

hvis jeg skal pege på noget kan du måske godt målrette den mere til den specifikke stilling ...

og så er der noget med at det er en rigtig god ide at fortælle en positiv historie fra dit arbejdsliv hvor dine kompetenser naturligt kommer frem i lyset

Anmeld

31. maj 2011

Guldklumperne

Jeg har lagt den herind til læsning......

Anmeld

31. maj 2011

Mette+Mathias

Jeg synes i det store og hele at den er god. Hvis jeg skal finde noget negativt, vil jeg sige, at de 2 første afsnit lyder lidt som første side af manualen "Sådan starter du en ansøgning".

Jeg har svært ved at sige præcis, hvad du ellers skal skrive, men tænker at du måske skal starte en smule mere utraditionelt (uden at det bliver alt for poppet), - også for at blive lagt mærke til, for ja, - der ER mange om buddet og mange af dem vil sikkert være lige så kvalificerede som dig, og dem som læser ansøgningen kan jo kun se det der står deri, så derfor er du nødt til at skille dig lidt ud, for at de vælger DIG og ikke en anden som er nogenlunde lige så kvalificeret.

Anmeld

31. maj 2011

Moderator

Profilbillede for Moderator

Sulsted, 19. maj 2011 

Vedr. den ledige stilling som social og sundhedsassistent til Hellevadlund Plejecenter.

Det er med stor interesse, jeg har læst stillingsopslaget på www.jobnet.dk   vedrørende den ledige stilling som social og sundhedsassistent. Jeg mener, at mine kvalifikationer kan opfylde de stillede krav, og derfor er min interesse i stillingen blot endnu større.

Jeg søger stillingen, da jeg til fulde kan tilslutte mig jeres forventninger. Specielt har jeg lagt mærke til, i lægger vægt på arbejdsglæde, engagement og ærlighed. Jeg ønsker nye udfordringer, og har mod på at lære nyt både fagligt og personligt.

Hvad kan jeg tilbyde:

• ·         Jeg har erfaring fra nuværende og tidligere job, og er derfor vant til at bevare overblikket – selv under pres.
  • ·         En medarbejder som er åben og ansvarsbevidst, og god til at arbejde i teams, men er samtidig ikke bange for at tage selvstændige beslutninger. Jeg omgås nemt kollegaer, beboere og pårørende.

Gennem min uddannelse som social og sundhedsassistent og min erfaring fra nuværende og tidligere job, har jeg et godt kendskab til, hvordan man håndterer mennesker i såvel positive og negative situationer. Jeg har primært arbejdet på kommunale plejecentre, hvor jeg udover de daglige pleje-, omsorgsopgaver har beskæftiget mig med sygeplejefaglige opgaver, dokumentation, samt kontakt til samarbejdspartnere som f.eks. fysioterapeuter, ergoterapeuter, praktiserende læger og sygehuse.

Jeg er en frisk og glad pige, der elsker at være sammen med andre mennesker. Jeg er en omsorgsfuld og pligtopfyldende person, som vægter samarbejdet med kollegaer højt. Jeg er serviceminded og arbejder seriøst med henblik på, at løse mine arbejdsopgaver bedst muligt.

Jeg håber, at dette har vakt jeres interesse, og glæder mig til at høre fra jer.

Venlig Hilsen

Jeg prøver lige, om jeg kan indsætte den her  og ja det er fordi der er rigtig mange om buddet, men føler bare at jeg ikk har en jordisk chance

Er du opmærksom på at hvis man fremover googler dit navn, adresse eller lignende, så linker google til dette indlæg?

Skal jeg ikke lige slette de personlige oplysninger for dig? 

Rosa - moderator på baby.dk

Anmeld

31. maj 2011

lisbethita

Sulsted, 19. maj 2011 

Hvad kan jeg tilbyde:

Venlig Hilsen

Hejsa ;-)

Jeg vil gerne give en konstruktiv og overordnet tilbagemelding. Så kan du bruge det, som du synes, at du kan bruge til noget. Jeg har selv arbejdet med rekruttering og har rettet masser af CV'er og ansøgninger. Det sproglige har jeg ikke kigget på.

En ansøgning er en appetizer. Det vil sige, at her skal du sælge dig selv og sikre, at de har lyst til at møde dig. Det har du sikkert hørt masser af gange før. Alle fakta kan de læse i dit CV.

Overordnet er det en fin ansøgning. Du forsøger at skille dig ud fra mængden ved dine punktopsætninger, hvilket er fint. Men det jeg tænker er, at når der er SÅ mange om buddet om de få jobs der er, så er det super vigtigt, at man finder ud af, hvordan man virkeligt skiller sig ud fra mængden. Det gør man bedst ved at lægge hjertet i sine ansøgninger og skrive en ny til hvert job, man søger. Det har jeg altid selv gjort, selvom det tager ekstra tid. Man skal kunne mærke, hvorfor du brænder for netop DET job og man skal nemt kunne mærke din entusiame for netop dette job. En standard ansøgning falder for let ind i mængden. Derudover er det vigtigt, at du forsøger at fortælle dem, hvad det er du kan tilbyde dem. Det forsøger du faktisk også at gøre. Synes virkeligt du er på rette vej, men jeg er alligevel ikke helt overbevist...

Hvad er det, der er vigtigt at kunne som sundhedsassisten i din branche?

Hvilke kvalifikationer er det, det er MEST vigtigt at besidde? Vigtigst - har du i forvejen erfaring med nogle af de to punkter? 

Når du får fundet ud af "nøgle", som er den, der skal sælge dig, så handler det om at få det ned på papiret. Brug dit hjerte og forsøg at finde frem til, hvad det er, du brænder for i det pågældende job. 

Det var bare et par gode råd. Som sagt - så ER det en fin ansøgning, men jeg tror bare godt på, at du kan få den endnu bedre og skabe muligheden for flere samtaler. 

Rigtigt meget held og lykke! Jeg håber bestemt du får et job meget snart. Jeg har selv lige fået nyt job efter 3 jobsamtaler. Det er bare så fedt! Jeg håber derfor også på, at det også vil ske for dig.

Kærligst L

Anmeld

31. maj 2011

Guldklumperne

Rosa skriver:

Er du opmærksom på at hvis man fremover googler dit navn, adresse eller lignende, så linker google til dette indlæg?

Skal jeg ikke lige slette de personlige oplysninger for dig? 

Rosa - moderator på baby.dk

jo tak det må du gerne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.