Vil i ikk nok læse min ansøgning??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.428 visninger
20 svar
0 synes godt om
31. maj 2011

Guldklumperne

Jeg har brug for jeres hjælp til, at læse min ansøgning igennem. Jeg har søgt 4-5 job på den, men er ikk blevet kaldt til samtale

Jeg brugte den samme ansøgning for 8 mdr siden, og blev kaldt til den ene samtale efter den anden. Jeg er altså ved at være ret så desperat nu, for mit vikariat stopper snart, og jeg er også ved at gå ned med flaget. Jeg arbejder som fast nattevagt, og kan bare ikk mere nu. Jeg kan ikk vende om til normal rytme, når jeg har fri. Går rundt og er træt og uoplagt hele tiden.

Kan ikk rumme mine børn, og vil bare ønske at jeg kunne blive kaldt til samtale, så jeg kan komme i dagvagt igen...

Så vil i ikk nok hjælpe mig?? kan bare sende den til jeres mail...

KH Rikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2011

Guldklumperne

Slet ingen

Anmeld

31. maj 2011

6800

Guldklumperne skriver:

Slet ingen

Jeg vil gerne ditte.vestphal1@skolekom.dk

Anmeld

31. maj 2011

Guldklumperne

TAK, hvor er du sød

Sender med det samme....

Anmeld

31. maj 2011

saxa

Jeg vil også gerne læse den saxi@sol.dk

Du må også gerne kigge på min - hvis du kunne bruge nogle ideer eller indput

Vi er her vel for at hjælpe hinanden

Anmeld

31. maj 2011

6800

Guldklumperne skriver:

TAK, hvor er du sød

Sender med det samme....

har ikke modtaget den

Anmeld

31. maj 2011

ano14316

Jeg vil da gerne læse den igennem.. 
Jeg har siddet med mange ansøgninger og læst dem og valgt hvem vi ville have til samtale, så jeg ved lidt hvad jeg kigger efter..  

ano14316@gmail.com

Anmeld

31. maj 2011

Fru.Mäes <3

Du må osse gerne sende den til mig Hedegaard_9@hotmail.com

Anmeld

31. maj 2011

Lilje82

Guldklumperne skriver:

Jeg har brug for jeres hjælp til, at læse min ansøgning igennem. Jeg har søgt 4-5 job på den, men er ikk blevet kaldt til samtale

Jeg brugte den samme ansøgning for 8 mdr siden, og blev kaldt til den ene samtale efter den anden. Jeg er altså ved at være ret så desperat nu, for mit vikariat stopper snart, og jeg er også ved at gå ned med flaget. Jeg arbejder som fast nattevagt, og kan bare ikk mere nu. Jeg kan ikk vende om til normal rytme, når jeg har fri. Går rundt og er træt og uoplagt hele tiden.

Kan ikk rumme mine børn, og vil bare ønske at jeg kunne blive kaldt til samtale, så jeg kan komme i dagvagt igen...

Så vil i ikk nok hjælpe mig?? kan bare sende den til jeres mail...

KH Rikke

Hvis du stadig vil have flere input, kan jeg da også give mit besyv med og jeg kan sende en af mine ansøgninger til dig efterfølgende.

Men tror også du skal tænke lidt på tiderne, at det ikke nødvendigvis er fordi din ansøgning er dårlig, men fordi der er rigtig mange om buddet i disse tider.

Hvis jeg kan hjælpe kan du sende den til Susanheisel@hotmail.com

Anmeld

31. maj 2011

Holbæktrunten

Kan du ikke bare lægge ansøgningen til gennem læsning her? så vil jeg også gerne hjælpe :0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.