Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nicolinesmor170510 skriver: Du er ikke fjernet derinde fra endnu.. :/
Du er ikke fjernet derinde fra endnu.. :/
Undskyld.. Kan se at du ER slettet nu
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nicolinesmor170510 skriver: Undskyld.. Kan se at du ER slettet nu
Hehe, jeps
DK skriver: Rosa er blev citeret flere gange i div aviser for alle mulige emner herinde!
Rosa er blev citeret flere gange i div aviser for alle mulige emner herinde!
Jeg synes de burde spørge først, i hvert fald inden de skriver brugernavne i
Secrets skriver: Det finder jeg MEGET uhørt! Jeg er den første der er citeret. Come on. Jeg har med vilje valgt et brugernavn herinde, som jeg aldrig bruger andre steder, fordi folk ikke skal blande sig ind i min babyverden. Og hvis folk nu skal se hvem denne Secrets er, ja så. Ved godt det er en offentlig side, men behøver de skrive folks brugernavne?
Det finder jeg MEGET uhørt! Jeg er den første der er citeret. Come on. Jeg har med vilje valgt et brugernavn herinde, som jeg aldrig bruger andre steder, fordi folk ikke skal blande sig ind i min babyverden. Og hvis folk nu skal se hvem denne Secrets er, ja så. Ved godt det er en offentlig side, men behøver de skrive folks brugernavne?
Secrets skriver: Hmm, det står der godt nok endnu.. Og hun sagde det ville være væk med det samme. Nå, giver dem en chance. Men ja, brugernavnene måtte de godt lige undlade til hele den danske befolkning!
Hmm, det står der godt nok endnu.. Og hun sagde det ville være væk med det samme. Nå, giver dem en chance.
Men ja, brugernavnene måtte de godt lige undlade til hele den danske befolkning!
Kiggede lige, nu er det heldigvis væk.
Tina&Martin skriver: Ville også blive lidt klam i kroppen hvis mit brugernavn og et citat bliver brugt et andet sted end her
Ville også blive lidt klam i kroppen hvis mit brugernavn og et citat bliver brugt et andet sted end her
Ja, og så især om Peter Lundin. Altså det var jo et meget uskyldigt citat, men alligevel..
ups nu skal man da passe på hvad man skriver herinde...
Secrets skriver: Ja, og så især om Peter Lundin. Altså det var jo et meget uskyldigt citat, men alligevel..
Det er næsten værre med Honeyswife, der var total pro Lundin.
Hun skal nok få et par beskeder i sin indbakke!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128