Baby.dk brugere bliver citeret i EB i indlæg om Peter Lundin

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.859 visninger
22 svar
0 synes godt om
31. maj 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

http://ekstrabladet.dk/112/article1563570.ece

Baby.dk bliver citereret i indlæg vedr. Peter Lundin.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2011

Frøken J.

http://ekstrabladet.dk/112/article1563570.ece

Baby.dk bliver citereret i indlæg vedr. Peter Lundin.

Det finder jeg MEGET uhørt! Jeg er den første der er citeret. Come on. Jeg har med vilje valgt et brugernavn herinde, som jeg aldrig bruger andre steder, fordi folk ikke skal blande sig ind i min babyverden. Og hvis folk nu skal se hvem denne Secrets er, ja så. Ved godt det er en offentlig side, men behøver de skrive folks brugernavne?

Anmeld

31. maj 2011

smokin

Det er vel som forventet. jeg er ikke overrasket og de overtræder jo ikke nogle grænser (andre end de personlige åbenbart).

Anmeld

31. maj 2011

Frøken J.

Jeg har lige ringet og fået dem til at fjerne mit brugernavn, det var heldigvis ikke noget problem

Anmeld

31. maj 2011

MLT

Secrets skriver:

Jeg har lige ringet og fået dem til at fjerne mit brugernavn, det var heldigvis ikke noget problem

Anmeld

31. maj 2011

metski83

Secrets skriver:

Syntes da godt nok også det er grænsen. En ting er at de citerer, end anden er at de skriver brugernavnet, det er lige grovt nok.

Men altid noget de vil fjerne det.

Anmeld

31. maj 2011

Frøken J.

metski83 skriver:

Syntes da godt nok også det er grænsen. En ting er at de citerer, end anden er at de skriver brugernavnet, det er lige grovt nok.

Men altid noget de vil fjerne det.

Hmm, det står der godt nok endnu.. Og hun sagde det ville være væk med det samme. Nå, giver dem en chance. 

Men ja, brugernavnene måtte de godt lige undlade til hele den danske befolkning!

Anmeld

31. maj 2011

Mutti2B

Secrets skriver:

Hmm, det står der godt nok endnu.. Og hun sagde det ville være væk med det samme. Nå, giver dem en chance. 

Men ja, brugernavnene måtte de godt lige undlade til hele den danske befolkning!

Så er dit brugernavn slettet

Anmeld

31. maj 2011

Frøken J.

Mutti2B skriver:

Så er dit brugernavn slettet

Godt!

Anmeld

31. maj 2011

Bare mig..

Secrets skriver:

Du er ikke fjernet derinde fra endnu.. :/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.