Surt opstød!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. maj 2011

Mira0911

Ni-ko-li-ne skriver:

jaaaaaaaa.... tænkte jeg nok.... selvom det nogen gange føles sådan, så har de ansatte på kommunen ikke hugtænder eller horn i panden:0)

Nemlig... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2011

Kofoed.

Mira0911 skriver:

Har ikke prøvet igen, da der system er nede.... 

De har ikke trukket nogen penge... men sendt en rykker på at jeg ikke har betalt for de sidste 2 mdr... Og det har jeg jo i det det bliver trukket i min kontanthjælp inden jeg får nogen penge.. 

Nårh, på den måde. Så er det jo dem der har problemet hele vejen igennem. Hvor irreterende.

Anmeld

31. maj 2011

Carina1977

Mira0911 skriver:

Grr... Kommunen har sendt mig rykker på at jeg ikke har betalt daginstition.. Hvilket jeg har, det bliver trukket af min kontanthjælp inden jeg får udbetalt noget... Faktisk en meget fin idé... 

Jeg ringer ind til deres opkrævning for at sige at det er altså en fejl, de har sendt ud, for det bliver trukket inden jeg får penge... 

Jeg sidder og venter i telefonen i 15 min.... Du er nu nummer 3.... Det blev sagt end masse gange... 

Senere du er nu nummer 1.... Det blev også sagt end masse gange... 

Endelig går den igennem, som om at man ringer op til en tlf... 

En dame tager røret, lyder det som om... Og siger, "Vi har fejl på linien, og kan dermed ikke besvare dit opkald" 

Grr... Hvor blev jeg gal... Hvorfor filan siger de ikke sådan noget når man ringer op med det samme... ? 

Er det ikke noget nyt at betaling for daginstitution bliver betalt af kontanthjælpen, inden man modtager den?

Sådan var det nemlig ikke dengang jeg var på kontanthjælp

Det var godt de indså at de havde fejlet. Så behøver du ikke tænke på det længere

Anmeld

31. maj 2011

Mira0911

Carina1977 skriver:

Er det ikke noget nyt at betaling for daginstitution bliver betalt af kontanthjælpen, inden man modtager den?

Sådan var det nemlig ikke dengang jeg var på kontanthjælp

Det var godt de indså at de havde fejlet. Så behøver du ikke tænke på det længere

Jeg tror faktisk det er en mulighed de har haft hele tiden at man kan få det lavet sådan... 

Anmeld

31. maj 2011

Mira0911

Kofoed33 skriver:

Nårh, på den måde. Så er det jo dem der har problemet hele vejen igennem. Hvor irreterende.

Jeps... 

Anmeld

31. maj 2011

Dustmuz

Kan fortælle at komunale medarbejdere og i det hele taget komunale systemer, for det meste, er til at lukke op og skide i, og gerne et par tons lort.

Anmeld

1. juni 2011

Mira0911

Dustmuz skriver:

Kan fortælle at komunale medarbejdere og i det hele taget komunale systemer, for det meste, er til at lukke op og skide i, og gerne et par tons lort.

For det meste synes jeg nu de er meget nemme at samarbejde med.. Har ikke haft problemer med dem ellers, andet lige det med deres tlf linie idag.. 

Anmeld

1. juni 2011

Dustmuz

Mira0911 skriver:

For det meste synes jeg nu de er meget nemme at samarbejde med.. Har ikke haft problemer med dem ellers, andet lige det med deres tlf linie idag.. 

Heldige dig

jeg og kæresten har op til flere gange haft bøvl med dem, i den tid vi har været på kontanthjælp, og det er kun 2 måneder..

Anmeld

1. juni 2011

Mira0911

Dustmuz skriver:

Heldige dig

jeg og kæresten har op til flere gange haft bøvl med dem, i den tid vi har været på kontanthjælp, og det er kun 2 måneder..

Det er da vildt... 

Anmeld

1. juni 2011

Dustmuz

tja senest var igår, da min kæreste skulle have udbetalt KH..
den kom ikke, da hun ikke havde afleveret en lønseddel (hun har bare ikke fået nogen lønseddel, da hun ikke arbejder)
men det var grunden til de havde stoppet hendes KH

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.